استانی 08:53 - 12 شهریور 1393
پالیزگیر:
ساوجبلاغ - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ اعتبارات شهرستانی عرضه مواد مخدر را ناکافی عنوان کرد و خواستار حمایت استان برای تامین این اعتبار شد.

اعتبارات شهرستانی مبارزه با عرضه مواد مخدر کفاف هزینه ها را نمی دهد

به گزارش مهر، ابوالقاسم پالیزگیر در جلسه مبارزه با عرضه مواد مخدر که شامگاه سه شنبه در محل فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ با حضور اعضای ستاد مبارزه به مواد مخدر برگزار شد، گفت: شهرداریها همکاری لازم را با بهزیستی در راستای ایجاد کمپهای ترک اعتیاد داشته باشند.



پالیزگیر افزود: با عمق بخشیدن به مسائل فرهنگی می توانیم در پیشگیری موفق تر عمل کنیم.



وی از اعلام آمادگی شهرداری چهارباغ در استقرار دایره مبارزه با مواد مخدر در چهارباغ خبر داد و گفت: با راه اندازی این مرکز در کلانتری چهارباغ درصد قابل توجهی از عرضه مواد در این شهر کنترل، جلوگیری و مقابله خواهد شد که تاثیر بسیار خوبی در سالم سازی اماکن و محلات آلوده دارد.



فرماندارساوجبلاغ در خصوص صدور مجوز از ماده 16 یادآور شد: اعتبارات شهرستانی مبارزه با عرضه موادمخدر کفایت هزینه های این کار را در شهرستان نمی کند و از مسئولین استانی جهت تامین اعتبار باید کمک بگیریم.



وی تجهیز مسئولان جمع آوری معتادان به وسایل دفاع شخصی را از دیگر موارد مهم در تقابل با معتادان پر خطر دانست  وخواستار توجه ویژه به این امر شد.


4633421
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است