استانی 17:44 - 06 بهمن 1393
امروز
تیم پیشگامان یزد توانست در رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور یزد به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.

«پیشگامان یزد» قهرمان لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، تیم دوچرخه‌سواری پیشگامان یزد عصر امروز و در دومین روز برگزاری رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری که به میزبانی مهریز برگزار شد، توانست نتایج این مسابقات را به سود خود رقم بزند.

تیم پیشگامان با کسب مدال طلای رقابت‌های استقامت توانست برای دومین بار عنوان قهرمانی لیگ جاده را توسط حسین عسکری از آن خود کند.

پس از دوچرخه‌سوار تیم یزدی، احد کاظمی از تیم پتروشیمی تبریز به مقام دوم و نایب قهرمانی این رقابت‌ها و امید کلاهدوز از تیم هیئت دوچرخه‌سواری زنجان به عنوان سومی این رقابت‌ها دست یافت.

در بخش تایم تریل نیز که روز گذشته در مهریز برگزار شد، حسین عسکری و آروین معظمی گودروزی هر دو از تیم پیشگامان یزد به ترتیب مدال‌های طلا و نقره رقابت‌های این بخش را نیز از آن خود کردند.

با پایان یافتن این دوره از رقابت‌ها، تیم پیشگامان توانست برای دومین سال متوالی به قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بخش جاده را از آن خود کند.

در رقابت‌های امسال، تیم پتروشیمی تبری نیز به عنوان نایب قهرمان بر سکوی دوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

این مسابقات از روز گذشته به میزبانی شهرستان مهریز در استان یزد آغاز شده و با معرفی و تجلیل تیم‌ها و دوچرخه‌سواران برتر به کار خود پایان داد.


5707199
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است