سیاسی 11:13 - 01 اردیبهشت 1393
خبرگزاری ایسنا ضراب: جاسوس نیستم
رضا ضراب در ادامه اعترافاتش با تاکید بر اینکه جاسوس ایران نیست، گفت: من برای رفت و آمد به ایران هیچ مشکلی ندارم.

ضراب: جاسوس نیستم

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از پایگاه خبری تایم ترک، رضا ضراب، از متهمان اصلی عملیات پول شویی و رشوه در ترکیه پس از آزاد شدن در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی این کشور در پاسخ به این سوال که آیا شما جاسوس ایران هستید؟ گفت: نه، من تنها یک تاجر هستم، نه تنها جاسوس ایران بلکه جاسوس هیچ کشوری نیستم. در واقع من تاجری هستم که با اقداماتی که تاکنون انجام داده‌ام برای اقتصاد ترکیه منافع بسیاری به همراه داشته‌ام.

ضراب درباره ارتباطش با بابک زنجانی گفت: این فرد یک شخص شناخته شده در ایران است؛ تنها از دور این فرد را می‌شناسم و دو بار با وی دیدار کرده‌ام. ما با یکدیگر دوست و یا شریک نیستیم. در واقع برخی تلاش می‌کنند که سناریوهای جدیدی ایجاد کنند.

این تاجر ایرانی‌الاصل درباره ممنوع‌الورود شدن به ایران گفت: تاکنون از سوی دولت ایران حکم دستگیری درباره من صادر نشده است. هر زمانی که بخواهم می‌توانم وارد ایران شده و یا خارج شوم. در این باره هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام


3536285
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عمویی گفت: عملیات وعده صادق نشان داد ایران می‌تواند پیچیده‌ترین سامانه‌های پدافندی را ناکام بگذارد لذا جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران تقویت شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عده‌ای که پیش از این، حمله مستقیم به اسرائیل را با تصور
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر شکست صهیونیست‌ها در عرصه سیاسی و نظامی و اعلام تعرفه‌های پزشکی امسال پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بابایی کارنامی گفت: دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه برگزاری جلسات سه‌جانبه و افزایش حقوق بدون امضای نمایندگان‌ کارگران است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عسکری گفت: به زودی در کمیسیون کشاورزی مجلس بحث اصلاح حرائم بهداشتی تاسیس مراکز دامی مطرح خواهد شد تا شاهد تحقق جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران امشب در گفت‌وگوی تلفنی با همتای عمانی گفت: اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی با ماجراجویی فضای آرامش و ثبات در منطقه را بر هم بزند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است