اقتصادی 10:37 - 09 مرداد 1395
باشگاه خبرنگاران 20 تن میوه قاچاق امحا شد
مسئوول دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی ،هماهنگی و نظارت در قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان اعلام کرد: چند روز گذشته یک محموله 20 تنی میوه شامل کیوی،انبه و پرتغال کشف و امحا شده است.

بماند////20تن میوه قاچاق امهاشد/ 15تن میوه قاچاق جدید کشف شدولی قاسمی جانشین دبیر و مسئول دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی ،هماهنگی و نظارت درقاچاق کالا و ارزاستان هرمزگان درگفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:چند روز گذشته نیز یک محموله15تنی میوه قاچاق کشف شده که بیشتر شامل میوه های پرتغال،سیب،لیمو،اوکادو و بلوط بوده و همچنین یک محموله 20 تنی میوه شامل کیوی،انبه و پرتغال کشف و امحا شده است.



وی درادامه افزود:این میزان میوه طی یک هفته ازمبادی مختلف استان هرمزگان توسط نیروی انتظامی جمع آوری شده است .



قاسمی با اشاره به اینکه استان هرمزگان باید از امکانات بیشتر و مجهزتری برای برخورد با قاچاقیان برخوردار باشد، تاکید کرد:کشفیات قاچاق استان ما با 10 استان کشور برابری می کند ولی اعتبارات و امکاناتی که برای مبارزه با کشفیات قاچاق به استان هرمزگان تعلق گرفته درحد استان های دیگر کشور است.



ولی قاسمی بیان کرد:عمده اجناس قاچاق کالاهای چینی بوده که ازطریق کشورهایی همچون عمان و امارات به دلیل مسافت کم تا بنادر ایران وارد کشور می شود.



قاسمی درپایان تاکید کرد:قطعا کنترل هزار کیلومتر نوار ساحلی کاربسیار دشواری است و باوجود اجرای طرح ساماندهی درچند سال گذشته ،به دلیل کمبود اعتبارات لازم و حجم بالای کار نتوانسته ایم اقدامات موثری دراین جهت صورت دهیم و هرچند گام های ابتدایی را درجهت کنترل کامل برداشته ایم اما هنوز تا نیل به اهداف تعیین شده مسیر طولانی پیش روداریم.







انتهای پیام/


8069258
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان خرید به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن و در صورت شرایط مساعد رطوبت و دما به ۱۱ میلیون تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج _ قزوین و محور چالوس گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو؛ ظرفیت تولید محصول پژو پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال ۱۴۰۳، به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی عرضه و شرایط رقابتی، مغازه‌داران انواع میوه و صیفی را زیر نرخ مصوب عرضه می‌کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت:موضوع پرداخت یارانه‌ها و از جمله یارانه انرژی به مردم و تولیدکنندگان یک ضرورت است به طور کلی یارانه باید در راستای حمایت از کالای داخلی باشد و یارانه به دست مصرف کننده نهایی یعنی افراد برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با تصویب‌ افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، حداقل و حداکثر حقوق آن‌ها مشخص شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت:۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار و معوقات مالیاتی در سال ۱۴۰۲وصول شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است