استانی 15:23 - 25 شهریور 1398
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: مسائل مالی، انگیزه قتل پسر 25 ساله شد.

طمع مالی؛ انگیزه قتل پسر 25 ساله

سرهنگ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر دستگیری قاتلان پسر 25 ساله، اظهار کرد: در پی اعلام مفقود شدن جوان 25 ساله توسط خانواده‌اش، پیگیری این مسئله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد که این فرد پیش از مفقود شدن با افرادی قرار ملاقات داشته که این افراد شناسایی و دستگیر شده و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی افزود: قاتلان که 30 و 32 ساله هستند، اعتراف کردند که این قتل به دلیل مباحث مالی بوده و آنان با نقشه قبلی با مقتول تماس می‌گیرند و در محل قرار از وی می‌خواهند که به وسیله دستگاه پوز، مبلغ 200 میلیون تومان را پرداخت کند که فرد مقتول از این امر امتناع کرده است.

رحمتی تصریح کرد: پس از امتناع مقتول، یکی از قاتلان با ضربات متعدد چاقو و دیگری با اسلحه به وی حمله کرده و سبب مرگ او می‌شوند و پس از آن مقتول را به چاهی 10 متری در سه‌راهی طارم انداخته و طوری وانمود می‌کنند که مقتول پس از آنان با فرد دیگری خارج از استان قرار ملاقات داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان یادآور شد: یکی از متهمان پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و دیگری نیز پس از دو روز، در بازجویی اعتراف کرد و در حال حاضر پرونده این قتل تشکیل شده و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

انتهای پیام


10239161
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است