استانی 00:58 - 02 آبان 1393
رئیس جمعیت هلال احمر گچساران خبر داد
رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان در طرح ارمغان مهر اقدام به توزیع 150 بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت گچساران کرده است.

توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر رایگان بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت گچساران

علی فتحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران، اظهار کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر گچساران به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت در شهر و روستاهای گچساران و مدارس استثنایی با اجرای طرح ارمغان مهر اقدام به توزیع لوازم‌التحریر در بین آنان کردند.

وی افزود: تاکنون 85 بسته لوازم‌التحریر و لوازم مورد نیاز در بین مدارس استثنائی توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته در قالب طرح ارمغان مهر 600 هزار ریال است، بیان کرد: بسته‌های اهدائی ارمغان مهر شامل مداد، خودکار، کیف، مدادرنگی و دفتر یادداشت و... است.

فتحی ضمن دعوت از همه مردم و خیرین به عضویت در جمعیت هلال احمر این شهرستان خواستار همکاری آنان در ارائه خدمات داوطلبانه به هم‌نوعان نیازمند شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم است، تصریح کرد: ترغیب داوطلبان و خیرین به کمک رساندن مستمر به مدارس روستایی و ایجاد فرهنگ‌سازی در راستای کمک به نیازمندان و جلوگیری از ترک تحصیل‌کردن فرزندان این جامعه به علت مشکلات مالی از جمله اهداف این طرح است.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با بیان اینکه اجرای این طرح همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: امید است با کمک مسئولان، مردم و خیرین شهرستان توزیع بسته‌های ارمغان مهر افزایش یافته و بتوان در دیگر موارد نیاز این افراد را یاری رسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجموعه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر این شهرستان طی چند هفته اخیر، اذعان کرد: به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، کاروان سلامت جمعیت هلال احمر گچساران با اعزام به روستای بی‌بی‌جان آباد با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، 80 مددجو را ویزیت کردند.

فتحی با بیان اینکه این کاروان سلامت مجهز به پزشک عمومی، ماما و تست قند خون و ارائه دارو بوده است، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی ویزیت این بیماران قریب به 20 میلیون ریال بوده است.


5024474
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است