اجتماعی 12:45 - 25 بهمن 1394
فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در موضوع انتخابات بی‌طرفی خود را حفظ خواهد کرد و در این خصوص مأموران ما توجیه شده‌اند.

واکنش فرمانده ناجا به حادثه کارواش سعادت آباد

به گزارش فرهنگ نیوز، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش جانشینان فرماندهان انتظامی استان‌ها که صبح امروز در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در جلسه امروز موضوعات و مأموریت‌های در پیش‌رو برای پایان سال و اولویت‌های کاری برای سال آینده را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

وی برگزاری انتخابات را یکی از موضوعات مهم مورد بحث در جلسه امروز عنوان کرد و افزود: در راستای برگزاری دو انتخابات بزرگ در تاریخ 7 اسفند نیروی انتظامی وظایفی را قبل، حین و پس از انتخابات بر عهده دارد و مسئولیت تأمین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی و مشارکت دستگاه‌های نظامی و امنیتی است.

سردار اشتری با بیان اینکه حدود 250 هزار نفر از پرسنل ناجا در روز انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند،‌ گفت: از مرز گرفته تا داخل شهرها نیروی‌های ما آماده هستند و امیدواریم با هماهنگی صورت گرفته با همکاری خوب کاندیداها و شهروندان انتخاباتی آرام، بانظم و پرشور داشته باشیم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: قطعاً مشکلی را نخواهیم داشت ولی ما پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم و شهروندان هم اگر مورد مشکوکی دیدند می‌توانند به سامانه 110 اعلام کنند.

وی در خصوص بی‌طرفی ناجا در بحث انتخابات، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی هیچ دخالتی در بحث انتخاباتی نخواهند داشت و تاکنون نیز گزارشی واصل نشده است.

سردار اشتری با بیان اینکه ناجا بی‌طرفی خود را حفظ خواهد کرد، گفت: مأموران ما توجیه شده‌اند و این فضا در ناجا وجود ندارد و مأموران تا زمانی که لباس پلیس به تن دارند و عضو ناجا هستند نمی‌توانند در بحث انتخابات دخالت کنند.

فرمانده ناجا همچنین در خصوص ایمنی خودروها و مذاکره با خودروسازان در این زمینه گفت: از سالهای گذشته پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروساز‌ها جلسه داشته است.

وی ادامه داد: همچنین پلیس آگاهی بر اساس کشفیاتی که داشته و سرقت‌هایی که صورت می‌گرفته موارد را به خودروسازان اعلام کرده اما آنچه که برای ما مهم است ایمنی راننده و سرنشینان خودرو است.

سردار اشتری با بیان اینکه در این  زمینه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم،‌گفت: هر چند درخواست ما این است شرکت‌های خودروساز به درخواست‌های نیروی انتظامی توجه کنند.

فرمانده ناجا در خصوص حادثه کارواش گفت: این موضوع مربوط به شهرداری است و مأموران ما در آنجا حضور نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع از طریق شهردار تهران و بازرسین شهرداری در حال پیگیری است و باید اطلاعات بیشتر را از مسئولان شهرداری کسب کنیم.


7682601
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است