استانی 15:57 - 27 مهر 1397

دشمنان درصدد کم رنگ جلوه دادن مراسم اربعین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه بر حضور دشمن شکن مردم در حماسه پیاده روی اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: با توجه به دسیسه های دشمنان برای کم رنگ جلوه دادن این حماسه عظیم، مسئولان و مردم باید در برگزاری هر چه باشکوه این مراسم تلاش کنند.

وی با یادآوری اهمیت پیاده‌روی اربعین و شرکت در حماسه پرشکوه زیارت اباعبدالله الحسین(ع) در روز اربعین حسینی خواستار ارائه حداکثر خدمات به زائران کربلا شد و گفت: امسال نیز این مراسم با شکوه کم‌نظیری برگزار شده و عظمت اسلام را به جهانیان نشان می‌هد.

حجت الاسلام قریشی بر به‌کارگیری از خود نخبگان و استفاده از توانمندی فکری و اجرایی آنان تأکید کرد و افزود: جوانان نخبه ثروت‌های انسانی کشور هستند بنابراین بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری لازم است دولت و دیگر نهادها و ادارات از فکر نخبگان برای برطرف کردن مشکلات مختلف که در عرصه‌های گوناگون وجود دارد استفاده کنند.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نخبگان یادآور شد: بهره گیری از نخبگان در بخشهای مختلف اجرایی کشور، دفاع از هویت ملی در برابر تبلیغات منفی دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی از جمله موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح قیامت از زبان حضرت علی (ع) گفت: روز قیامت روز جدایی صف نیکوکاران از گناهکاران است و در این روز بهشت جایگاه نیکان الهی و جهنم جایگاه بدکاران خواهد بود.

وی با تقبیح حرکت دشمن در انجام هجمه شدید رسانه‌ای بر علیه ایران با هدف زشت نشان دادن چهره کشور در زمینه‌های گوناگون گفت: دفاع از هویت ملی و نشان دادن توانمندی و اقتدار کشور در عرصه‌های گوناگون با کمک رسانه‌های مختلف می‌تواند به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان بیانجامد.

امام جمعه ارومیه بر لزوم پرهیزگاری در راستای ایجاد رضایت الهی در بین مسلمانان و مومنان تاکید کرد و افزود: معصیت به درگاه الهی علاوه بر خسران اخروی، در دنیا نیز نتایج ناگواری را برای انسان به دنبال دارد که یکی از آنها دوری از روزی حلال است.


9947485
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است