استانی 09:48 - 22 تیر 1399
ایسنا/کرمانشاه مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: پروازهای کرمانشاه - کیش و بالعکس از یکشنبه آینده( 29 تیرماه) از سر گرفته خواهد شد.

پروازهای کرمانشاه - کیش از 29 تیر برقرار می‌شود

مجتبی بیاتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به متوقف شدن موقت پروازهای کرمانشاه به کیش و بالعکس از زمان شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده از 29 تیرماه پروازهای این مسیر برقرار خواهد شد.

وی ادامه داد: پرواز کرمانشاه به کیش و بالعکس دو روز در هفته و طی روزهای یکشنبه و چهارشنبه توسط شرکت هواپیمایی "زاگرس" انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با بیان اینکه با برقراری پروازهای کرمانشاه به کیش تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه کرمانشاه به 80 پرواز در هفته می‌رسد، افزود: شیوع بیماری کرونا بر کاهش تعداد پروازهای فرودگاه اثرگذار بوده است.

بیاتی خاطرنشان کرد: البته این کاهش پرواز ناشی از کاهش تقاضا بوده و توسط شرکت‌های هواپیمایی اعمال شده است و در فرودگاه کرمانشاه زیرساخت‌های لازم برای افزایش تعداد پروازها در صورتی که تقاضا باشد، وجود دارد.

انتهای پیام


10614257
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است