استانی 14:58 - 29 فروردین 1400
فرماندار شهرستان خبر داد
ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اهر از تشدید نظارت‌ها بر اجرای دقیق محدودیت‌های کرونایی و برخورد جدی با ناقضان محدودیت‌ها کرونایی در این شهرستان خبر داد.

تشدید نظارت‌ها بر اجرای محدودیت‌های کرونا در اهر

رسول خدابخش در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا، گفت: با توجه به وضعیت قرمز و بحرانی بودن این شهرستان از نظر بیماری کرونا، تمامی مردم، اصناف، تاکسیرانان و… موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای محدودیت های کرونایی هستند و در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.



وی در ادامه از پلمب ۷۸ واحد واحد صنفی متخلف در عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان اهر خبر داد و افزود: بازرسی ها از اصناف گروه همچنان به قوت خود ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی پلمب خواهد شد.



فرماندار اهر از بستری شدن ۹۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان نیز خبر داد و افزود: متاسفانه از این تعداد بیمار حال ۲۶ نفر وخیم و ۱۱ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.



مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر نیز در ابن جلسه آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در این شهرستان را ۶۷۵۲ نفر اعلام کرد و گفت: متاسفانه تاکنون از این تعداد بیمار ۲۱۴ نفر فوت کرده اند.



محمد میرزاپور افزود: در حال حاضر ظرفیت تخت های بیمارستان باقرالعلوم اهر تکمیل است و این درحالیست که روز گذشته ۱۸ بیمار جدید جهت بستری به این بیمارستان معرفی شدند که شش نفر از این بیماران مربوط به شهرستان‌های همجوار است‌.

وی از وضعیت سعودی و روند افزایش تعداد ابتلایان به کرونا در شهرستان اهر ابراز نگرانی کرد و افزود: تنها راه برون رفت از مشکل رعایت پروتکل بهداشتی وتوجه به محدودیت های کرونایی است که باید همگان به آن عمل کنیم.

انتهای پیام


11030717
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است