سیاسی 17:33 - 10 فروردین 1396
در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس با وزیر امور زندان‌های گرجستان، درباره وضعیت زندانیان دو کشور گفت‌وگو شد.

دیدار سفیر ایران در تفلیس با وزیر امور زندان‌های گرجستان

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سیدجواد قوام‌شهیدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس روز چهارشنبه با «کاخی کاخیشویلی» وزیر امور زندان‌های گرجستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار کاخیشویلی با تشریح اصلاحات انجام شده در زندان‌های این کشور، بر لزوم گسترش همکاری‌های دوجانبه در بخش امور زندانیان تاکید کرد.

وی همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت اتباع گرجستان در زندان‌های ایران شد.

در ادامه وزیر امور زندان‌های گرجستان گفت: همانطوری که حقوق زندانیان ایرانی در گرجستان حفظ می‌شود باید حقوق زندانیان گرجستان در ایران نیز حفظ شود.

قوام‌شهیدی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از موفقیت‌های گرجستان در سال‌های اخیر، خواستار خوش رفتاری با زندانیان ایرانی، آزادی عمل برای انجام امور مذهبی، دسترسی زندانیان ایرانی در گرجستان به شبکه‌های تلویزیون ایرانی و انتقال زندانیان ایرانی از زندان شهرهای مختلف به یک بند در زندان مشترک شد.

قرارداد معاضدت قضایی، انتقال محکومان، استرداد مجرمان، امکان بهره‌مندی از عفو ریاست جمهوری از دیگر نکات تاکید شده سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان در دیدار با وزیر امور زندان‌های این کشور بود.

سفیر کشورمان همچنین از کاخی کاخیشویلی وزیر امور زندان‌های گرجستان برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد که طرف گرجی ضمن استقبال از این دعوت، از همتای ایرانی خود برای دیدار از گرجستان دعوت کرد.


8957193
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طحان نظیف گفت: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور امروز پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو را صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است