ورزشی 14:27 - 12 اسفند 1393
زنجان - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری زنجان بازی دور رفت مرحله دوم از سری مسابقات لیگ دسته دو باشگاه کشور جام آزادگان را با نتیجه تساوی یک بر یک آغاز کرد.

مدیر تیم فوتبال شهرداری زنجان گفت: تیم فوتبال زنجان روز گذشته /دوشنبه/ در نخستین دیدار خود به عنوان میهمان مقابل تیم نسل ابومسلم مشهد قرار گرفت و زمین مسابقه را با نتیجه مساوی ترک گفت.



پرویز الله مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین گل این دیدار در دقیقه 52 بازی توسط بازیکن تیم نسل ابومسلم مشهد به ثمر رسید و لی این خوشحالی دیری نپایید و بهمن محمدی از بازیکنان تیم زنجان توپ ارسالی از منطقه کرنر را وارد دروازه حریف کرد.



وی اظهار داشت: بازی دور رفت هفته دوم تیم زنجان در این مرحله از رقابت ها دوشنبه هفته آینده با تیم بهمن شیراز خواهد بود و به حتم بازیکنان زنجان خود را برای رویارویی با این تیم آماده کرده اند.



الله مرادی افزود: این دیدار به میزبانی تیم فوتبال شهرداری زنجان و در زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان برگزار خواهد شد و انتظار می رود این بازی نیز با حضور خیل عظیم تماشاگران و هواداران برگزار شود.



وی یادآور شد: تیم فوتبال شهرداری زنجان در بازی دور رفت مرحله اول این سری از رقابت ها که به میزبانی زنجان برگزار شد توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یابد و در دیدار دور برگشت نیز تن به تساوی صفر - صفر داد.



تیم فوتبال شهرداری زنجان با شکست خونه به خونه بابل به مرحله دوم لیگ صعود کرد



به گزارش ایرنا ، تیم فوتبال شهرداری زنجان در بازی پایانی از سری رقابت های مرحله اول لیگ دسته دو باشگاه های کشور با شکست تیم خونه به خونه بابل که میهمان زنجانی ها شده بود به مرحله دوم رقابت ها صعود کرد.



با تنها گل این دیدار ، امتیاز تیم فوتبال شهرداری زنجان در هفته هجدهم از 29 به 32 رسید و شهرداری زنجان نشان داد که از بازیکنان موقعیت شناسی برخوردار است که در بهره گیری از فرصت ها هرگز غفلت نمی کنند.



تیم شهرداری زنجان دربازی نخست خود مقابل تیم سپیدرود به نتیجه تساوی ˈصفرˈ دست یافت در بازی دوم با نتیجه یک - دو مغلوب تیم میزبان هف سمنان شد ، بازی سوم را نیز به دلیل عدم حضور تیم گهردورود لرستان به نفع خود تمام کرد، مقابل جویبار مازندران به نتیجه مساوی یک - یک رسید، در بازی با تیم الوند همدان نیز با نتیجه دو بر یک پیروز شد، در هفته ششم با نتیجه دو بر یک تیم گرند بجنورد و در هفته هفتم نیز تیم بهمن شیراز را با نتیجه دو - یک شکست داد و در هفته هشتم و نهم نیز شهرداری دزفول و خونه به خونه بابل را با نتیجه پنج - صفر و دو - صفر مغلوب کرد، در هفته دهم مقابل سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد ، در هفته یازدهم با نتیجه دو- یک درمقابل هف سمنان پیروز شد، در هفته سیزدهم نیز در بازی خانگی توانست تیم شهدا جویبار را با نتیجه چهار- دو راهی خانه کند ، در هفته چهاردهم نیز در مقابل تیم الوند همدان به تساوی ˈصفر - صفرˈرسید در هفته پانزدهم در مقابل تیم گرند بجنورد تن به تساوی یک - یک داد ، در هفته شانزدهم مقابل تیم بهمن شیراز صفر - صفر مساوی شد و در هفته هفدهم نیز در برابر تیم دزفول با نتیجه یک - صفر به برتری رسید و ثابت کرد که از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این مرحله از رقابت های لیگ است.



597/6085

انتهای پیام /*


5966496
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است