ورزشی 10:46 - 02 شهریور 1398

شهلا بهروزی‌راد: کسب مدال پارالمپیک هم دور از دسترس نیست

به گزارش خبرنگار مهر، اولین سهمیه قایقرانی ایران برای بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو توسط شهلا بهروزی راد در بخش پاراکانو به دست آمد. 

این ملی پوش کشورمان روز گذشته در جریان رقابت های قهرمانی جهان که در مجارستان جریان دارد و در فینال KL۳ بانوان با ثبت رکورد ۴۸.۹۶ صاحب جایگاه سوم شد و ضمن کسب مدال برنز سهمیه لازم برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را هم به دست آورد.

این برای نخستین بار است که قایقرانی ایران به واسطه یک مدال جهانی، صاحب سهمیه پارالمپیک می شود. بهروزی راد چهار سال پیش هم با حضور در فینال مسابقات جهانی ایتالیا و کسب جایگاه ششم برای نخستین بار، قایقرانی ایران را در بخش جانبازان و معلولان صاحب سهمیه المپیک ریو کرده بود ضمن اینکه مدال برنز وی هم اولین مدال جهانی قایقرانی ایران در بخش بانوان است. 

بهروزی راد تاکید دارد که این مدال در رقابت با ورزشکارانی به دست آمده که با بالاترین آمادگی لازم در مسابقات جهانی شرکت کرده بودند ضمن اینکه همین مدال، وی را به مدال آوری در پارالمپیک هم امیدوار کرده است. 

این ملی پوش قایقرانی جانبازان و معلولان ایران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال مسابقات قهرمانی جهان حُکم گزینشی پارالمپیک و المپیک را داشت و به همین دلیل همه ورزشکاران با بیشترین آمادگی ممکن در محل مسابقات حاضر شده بودند. 

وی تصریح کرد: البته ایران هم در این زمینه مستثنی از دیگر کشورها نبود. خود من خیلی بهتر از همیشه و با آمادگی بیشتر نسبت به ادوار گذشته مسابقات قهرمانی جهان راهی مجارستان شدم چراکه مصمم بودم با بهترین نتیجه از این رقابت ها، کسب سهمیه پارالمپیک کنم. خدا را شاکرم که موفق شدم اینبار سهمیه پارالمپیک را به واسطه یک مدال جهانی به دست بیاورم. 

بهروزی راد تاکید کرد: این برای نخستین بار است که در تاریخ قایقرانی ایران و در بخش بانوان مدال جهانی به دست می آید ضمن اینکه برای نخستین بار است که سهمیه المپیکی و پارالمپیکی قایقرانی به واسطه یک مدال جهانی به دست آید. همین اولین ها من را مصمم تر می کند. 

عضو تیم ملی پاراکانو ایران تاکید کرد: قطعا از همین امروز به فکر آماده سازی برای حضور بهتر در پارالمپیک توکیو هستم. من در پارالمپیک ریو هم حضور داشتم و عملکرد به نسبت خوبی هم داشتم اما مصمم هستم که در توکیو خیلی بهتر از ریو باشم و بدرخشم. 

بهروزی راد در پایان گفت: با برنامه حساب شده کار و تمریناتم را تا پارالمپیک توکیو پیش می برم ضمن اینکه به این باور و اعتقاد رسیده ام که گرفتن مدال در پارالمپیک هم دور از دسترس نیست. 


10216969
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است