استانی 18:47 - 13 خرداد 1402

استفاده از برق رایگان برای کشاورزان صرفه‌جوی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فرهزاد امروز شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر، گفت: بر اساس این طرح، کشاورزانی که در ساعات پیک بار موتور چاه آب کشاورزی خود را به میزان پنج ساعت خاموش کنند از ۱۹ ساعت برق رایگان در طول شبانه روز برخوردار می‌شوند.

وی در ادامه افزود: در سال جاری ساعات پیک بار حوزه کشاورزی در شهرستان‌های سامان، بن وبروجن ۱۱ الی ۱۶ بعدازظهر و در بقیه شهرستان‌ها ۱۳ الی ۱۸ عصر است که کشاورزان با توجه به شهرستان مربوطه با صرفه جویی در این ساعات مشمول برخورداری از مزایای این طرح خواهند بود.

فرهزاد خاطر نشان کرد: اجرای این طرح از ۱۵ خردادماه آغاز و مشترکین حوزه کشاورزی با مشارکت در آن از پرداخت هزینه برق معاف می‌شوند.

بنا بر این گزارش، در سال گذشته مشترکین بخش کشاورزی کل سهمیه پیک سایی مربوط به این حوزه را به میزان ۴۰ مگاوات تحقق بخشیدند و پاداش همکاری مشترکین این حوزه به میزان ۲۵ میلیارد ریال در صورتحساب‌های برق مصرفی آنها اعمال شد.


11907251
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است