استانی 19:52 - 10 فروردین 1394
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: از 27 اسفند تا 9 فروردین ماه امسال 325 هزار و 431 نفر شب مسافر نوروزی در لرستان اسکان یافته‌‏اند.

اسکان 325 هزار مسافر نوروزی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌‏آباد، عبدالرضا مهاجرنژاد عصر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان در خرم‏‌آباد اظهار کرد: از 27 اسفند تا 9 فروردین ماه امسال 325 هزار و 431 نفر شب مسافر نوروزی در لرستان اسکان یافته‌‏اند که از این تعداد آموزش و پرورش لرستان در راس قرار دارد.

وی عنوان کرد: میانگین اسکان این مسافران در استان لرستان دو شب بوده است، این در حالی است که سال گذشته در همین زمان 322 هزار مسافر نوروزی در سطح مدارس لرستان اسکان یافته که این رقم نسبت به سال گذشته امسال دو هزار نفر افزایش داشته است.

وی افزود: 70 درصد مجموع اسکان مسافران نوروزی در شهرستان خرم‏‌آباد بوده و شهرستان‏های بروجرد، پلدختر و دورود در رده‌‏های بعدی قرار گرفته و کمترین اسکان در شهرستان‌های رومشکان، سراب دوره و دلفان گزارش شده است.

مهاجرنژاد تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات تاکنون 700 مورد بازدید توسط کارشناسان و مسئولان میراث فرهنگی لرستان از آثار تاریخی، طبیعی، مهمان‏سراها، هتل‏ها و مهمان‌پذیرها صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با اشاره به اینکه آمار اسکان و بازدید تا ساعت 11 هر شب وارد سامانه کشوری می‌شود، عنوان کرد: بیشترین رشد بازدید از آثار تاریخی و طبیعی مسافران نوروزی مربوط به شهرستان خرم‌‏آباد بوده است و 89 هزار مسافر نوروزی از قلعه فلک الا افلاک خرم‌آباد بازدید کردند.


6115826
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است