اجتماعی 09:08 - 12 تیر 1399
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران کشور از توافق با سازمان ورزش با تعیین تکلیف سوله‌های مدیریت بحران خبر داد.

توافق دو سازمان در مورد سوله‌های مدیریت بحران

رضا کرمی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دیدارش با رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: بسیاری از سوله‌های مدیریت بحران شهر تهران با حفظ کاربری اصلی خود در اختیار سازمان ورزش نیز قرار گرفته تا در شرایط عادی از فضاهای آن برای ارتقای سرانه ورزش استفاده شود، در همین راستا نیز نشستی با رییس این سازمان داشتیم و در آن  زمینه‌های افزایش همکاری بین دو سازمان را بررسی کردیم.

وی ادامه داد:‌ در این نشست در مورد افزایش تعاملات و بهره‌گیری موثر از پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران شهر تهران صحبت کرده و بنا شد تا مکانیزم بهره‌برداری از پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران در شرایط اضطراری از سوی هر دو سازمان به صورت فوری مشخص شود.

کرمی محمدی با بیان اینکه مقرر شد سازمان ورزش تسهیلات لازم برای استفاده رایگان اعضای گروه‌های داوطلب مردم در سطح محلات شهر تهران  از مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران را فراهم کند، گفت: بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد معاونت آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران آموزشهای لازم در ز مینه مسائل ایمنی و مدیریت بحران را به مدیران و پرسنل مجموعههای ورزشی به صورت مستمر ارائه کند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد:‌ همچنین مقرر شد سازمان ورزش شهرداری تهران همکاری لازم را در زمینه احداث و استقرار دکلهای مخابراتی و مخازن آب اضطراری در محوطه پایگاههای در اختیارش انجام دهد. 

به گفته کرمی محمدی، با توجه به وضعیت فعلی شهر تهران در مواجهه با بیماری ناشی از ویروس کرونا، مقرر شد سازمان ورزش به منظور تعیین تکلیف در خصوص ادامه یا عدم ادامه فعالیت مجموعههای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران در خواست کتبی خود را برای بررسیهای لازم به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ارائه کند. همچنین با تغییر و جابجایی دو پایگاه از پنج پایگاه در نظر گرفته شده جهت تخلیه کامل از سوی سازمان ورزش، موافقت و بنا شد این اقدام تسریع شود. 

وی با بیان اینکه هزینه‌های تعمیر و نگهداری نیز یکی از موارد مورد بحث در این نشست بود، اظهارکرد: ‌بنا شد تا در خصوص تعمیر و نگهداری پایگاههای در اختیار سازمان ورزش اهتمام بیشتری از سوی سازمان ورزش انجام شود.

انتهای پیام


10599373
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است