استانی 00:28 - 18 آذر 1395
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
اهواز- ایرنا- معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنگاه‌های وابسته به صندوق بازنشستگی صاحب نظام نامه مسئولیت اجتماعی می شوند

بنگاه‌های صندوق بازنشستگی صاحب نظام نامه می‌شوند

به گزارش ایرنا حجت الله میرزایی عصر چهارشنبه در حاشیه نشست با مدیران و مسئولان شرکت فولاد اکسین خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر چگونگی فعالیت بنگاه های اقتصادی در صنعت فولادسازی پس از برجام، اظهار کرد: سال جاری اقدامات مناسبی برای خروج صنعت فولاد از رکود انجام شد و اکنون نیز، شاهدیم که بنگاه های اقتصادی وابسته به صندوق بازنشستگی کشور شرایط مناسب تری نسبت به سال های گذشته دارند.

وی افزود: شرکت فولاد اکسین با توجه به مکانیابی مناسبی که صورت گرفته خط تولید پیشرفته ای در اختیار دارد، مزیت های بالایی دارد و می تواند زنجیره ارزش فولاد و صنایع فلزی وابسته کشور ایجاد کند.

میرزایی اضافه کرد:اگرچه تحریم ها و رکود شدید اقتصادی در بخش فولاد در سال های گذشته مانعی برای رشد این صنعت بوده اما در زمان حاضر با فعال تر شدن پروژه های مهم نفت و گاز در داخل و کشورهای همسایه بازار مناسبی برای این محصول ایجاد شده است.

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:باتوجه به شرایط خروج از رکود ظرفیت فولاد اکسین قابلیت شکوفایی داشته و امید است که با تامین نقدینگی و تکمیل زنجیره ارزش در این بنگاه آینده خوبی را درآن صنعت شاهد باشیم.

وی با اشاره به میزان واردات در صنعت فولاد در سال های اخیر گفت: محصولاتی وارد می شود که در داخل قابلیت تولید ندارد، همانگونه که شرکت فولاد اکسین در حال حاضر با کمبود 'اسلب ' مواجه است و به همین دلیل بخشی از نیازخود را از طریق واردات تامین می کند.

میرزایی با اشاره به برنامه های سفر دو روزه خود به خوزستان نیز گفت:در روز نخست سفر به استان از دو بنگاه بزرگ لوله سازی اهواز و فولاد اکسین بازدید کرده و با گفت و گو با مدیران مربوطه ، طرح های توسعه این شرکت ها را بررسی کرده و مشکلات و موانع تولید آنها را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی تصریح کرد:همچنین روز پنجشنبه نیز از صنایع پتروشیمی وابسته با صندوق بازنشستگی در شهرستان ماهشهر دیدن کرده و مشکلات آنها را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

7152 * شبس 1574 * خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: محسن تهوری


8471364
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است