استانی 12:58 - 22 آذر 1397

مدیران برای توسعه فرودگاه شاهرود پیش قدم شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین صالحی مقدم پیش از ظهر پنج‌شنبه در دهمین نشست شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان ضمن بیان اینکه استمرار حفظ جایگاه فرودگاه بین‌المللی شاهرود نیازمند پیگیری و نگهداری است، ابراز داشت: مصوبه هیئت دولت برای ارتقای فرودگاه شاهرود در صورتی ماندگار خواهد شد که از این فرودگاه به نحو شایسته و مطلوب استقبال شود.

وی ضمن بیان اینکه سه و نیم سال برای انجام پروازها به‌صورت مستمر در فرودگاه شاهرود وقت صرف شد، اضافه کرد: برای پایداری و پیشرفت روزافزون این فرودگاه می‌بایست مدیران در ابتدا،  پیش‌قدم شوند به این صورت که مأموریت های خود را می توانند با پروازهای فرودگاه شاهرود انجام دهند و کارمندان خود را نیز به‌صورت تشویقی به سفر اعزام کنند تا هم در سازمان خود موفق باشند و هم به فرودگاه کمک کنند.

مذاکره برای ایجاد پرواز کیش و عسلویه

دبیر نظارت بر پروازهای فرودگاه شاهرود بابیان اینکه از ابتدای آبان ماه پروازها به تهران و مشهد به‌صورت چارتر انجام می‌شود، ابراز داشت: می‌توان در قالب تفاهم‌نامه با ادارات کل و شهرستان‌ها از مدیران خواست تا سفرهای خود را از طریق فرودگاه انجام دهند.

صالحی مقدم در ادامه تصریح کرد: در سال ۹۳ با دریافت آماری از مسافران ورودی و خروجی شاهرود که از قطار و اتوبوس استفاده می‌کردند متوجه شدیم که اگر فقط یک درصد مسافران با هواپیما سفر کنند تمام بلیط های هواپیمای ۱۰۰ نفره خریداری خواهد شد.

وی اضافه کرد: به دنبال برقراری خط هوایی کیش و عسلویه در فرودگاه شاهرود هستیم و حتی تضمین شش ماه مسافر به شرکت هواپیمایی نیز از سوی فرودگاه شاهرود و کمیته مردمی داده‌شده است تا ایرلاین ها نگرانی برای بلیط نداشته باشند اما به دلیل محدودیت‌های هوایی هنوز این امکان میسر نشده اما به‌طور جد این موضوع پیگیری می‌شود.


9998851
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است