اجتماعی 13:04 - 18 اسفند 1399

اجرای طرح رتبه بندی براساس کیفیت کار معلمان

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حاجی میرزایی ظهر امروز در نشست با معلمان برتر و منتخب آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه حل مشکلات معلمان یکی از مهمترین اهداف ما است، افزود: افتخار می‌کنیم که معلمان توانستند فرصت کرونا را مغتنم شمرده و در این شرایط کرونایی در جهت تعلیم و تربیت تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امنیت، آرامش و معیشت معلم برای ما اهمیت بسیاری دارد، ادامه داد: مهمترین مسئله آموزش و پرورش نیروی انسانی و عنصر بی‌بدیل نظام تعلیم و تربیت معلم است.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه ۸۳ هزار و ۷۰۰ معلم در سه مرحله ساماندهی و تعیین تکلیف شده‌اند، ادامه داد: درصدد اجرایی کردن رتبه بندی معلمان براساس کیفیت کار آنان برای افزایش انگیزش و آرامش هستیم.

وی سپس افزود: ۳۰ هزار معلم هنوز ساماندهی و تعیین تکلیف نشده‌اند که آنها نیز ابتدای سال آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه از سال ۱۳۹۲ تاکنون آموزش و پرورش معلم نگرفته است، ادامه داد: ما فقط از سال ۹۲ تاکنون اقدام به خرید خدمت کرده‌ایم و در همین خصوص از شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه گرفتیم که تنها راهکار جذب معلم از طریق آزمون باشد.

وی سپس در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: بنیان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منابع انسانی است و اگر منابع انسانی متعهد در اختیار داشته باشیم، می‌توانیم مسیر اجرایی‌سازی سند را طی کنیم.

حاجی میرزایی همچنین در خصوص استخدام معلمان جدید در آموزش و پرورش نیز افزود: در تعیین تکلیف نیروها و جذب نیروی انسانی با کیفیت، پیشتاز بودیم و تنها یک مسیر برای جذب و استخدام به آموزش و پرورش تصویب کرده‌ایم و آن هم از طریق کنکور و دانشگاه فرهنگیان است.

وی سپس به ضرورت ارتباط معلمان و دانش آموزان با وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: برای همین ارتباط گیری قسمت ویژه‌ای در شبکه شاد با عنوان گفت‌وگو با وزیر راه اندازی شده است.


10982465
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان امداد و نجات اعلام کرد: تاکنون به بیش از ١٠ هزار نفر در جنوب کشور امدادرسانی شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است