گوناگون 13:31 - 16 تیر 1394
مهدی رنجبر:حتما برای شما هم پیش آمده است که دلتان بخواهد در هیأت خاصی حضور داشته باشید و از صحبت‌های سخنران محبوب و مداحی مداحان مورد علاقه خود بهره‌مند شوید.

ولی ممکن است به‌علت برخی مشکلات نتوانید در آن هیأت حضور داشته باشید. اگر موبایل یا تبلت اندرویدی داشته باشید به راحتی می‌توانید با نصب یک نرم‌افزار به برنامه‌های هیأت‌ها و سخنرانی‌ها به‌صورت پخش زنده یا حتی بازپخش دسترسی داشته باشید. نرم افزاری به نام «بچه‌های هیأت» این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید از جزئیات این نرم افزار بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

  • از کجا می‌توانیم ببینیم؟

مهم نیست که شما در خارج از ایران هستید یا داخل ایران. مهم نیست شما در تهران هستید یا در شهرستان. برای دیدن و شنیدن برنامه‌های هیأت‌های مختلف فقط کافی‌است اپلیکیشن «بچه‌های هیأت» را در تلفن همراه خود نصب کنید و هیأت مورد نظر خود را از لیست پخش زنده هیأت‌ها انتخاب و از آن استفاده کنید.

  • کدام هیأت‌ها را می‌بینیم؟

در حال حاضر فقط هیأت‌های مطرح استان تهران به‌صورت مستقیم تحت پوشش این نرم افزار قرار گرفته‌اند اما تولید‌کنندگان این نرم‌افزار قرار است به‌زودی، از هر استان نیز حداقل یک هیأت مطرح را تحت پوشش زنده قرار بدهند. ازجمله مراسم‌هایی که در حال حاضر تحت پوشش این نرم‌افزار قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید پخش و بازپخش آنها را در موبایل یا تبلت اندرویدی خود به وسیله این نرم افزار مشاهده کنید این موارد هستند: سخنرانی‌های مختلف حجت‌الاسلام استاد حسین انصاریان، کاظم صدیقی، سیدحسین مومنی، غلامرضا قاسمیان، ماندگاری و مداحی آقایان حاج منصور ارضی، سعید حدادیان، عبدالرضا هلالی و... . علاوه بر این، شما در این نرم افزار می‌توانید حرم ائمه را هم به‌صورت مستقیم مشاهده کنید.

  • چه زمانی می‌توانیم ببینیم؟

جدول پخش زنده هیأت‌ها در نرم‌افزار موجود است و شما دقیقا همزمان با پخش هیأت مورد نظر خود، می‌توانید آن را در موبایل خود به‌صورت صوتی و تصویری دریافت کنید. درباره ساعات بازپخش برنامه هیأت‌ها به این نکته توجه شده است که طوری تنظیم شود که شما در تمامی ساعات روز امکان استفاده از برنامه شب گذشته هیأت‌ها را داشته باشید. این ویژگی برنامه به ایرانیان مقیم خارج از کشور کمک می‌کند تا بتوانند مشکل تفاوت زمانی خود با ایران را حل کنند.

  • اینستا هیأت؛ محلی برای دیده شدن

با گسترش تلفن‌های هوشمند و راحت شدن عکاسی به وسیله این دوربین‌ها و با وجود شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، شاهد علاقه روز افزون مردم به عکس و عکاسی و تأثیر و استقبال زیاد آن در رسانه‌ها هستیم. اپلیکیشن بچه‌های هیأت با درنظر گرفتن این موضوع، اقدام به راه‌اندازی قسمتی تحت عنوان «اینستا هیأت» کرده تا این نیاز مخاطبان خود را نیز برطرف کند و از طرفی دیگر یک آرشیو فعال عکس از سرتاسر ایران و حتی جهان با موضوع هیأت‌ها راه‌اندازی و تولید کند. شاید برای شما هم جالب باشد که یک گالری از تصاویر هیأت‌تان را در این نرم افزار قرار دهید تا دیگران نیز با فعالیت‌های شما آشنا شده و حتی از هیأت شما الگوبرداری کنند.

شما هم می‌توانید با دیدن گالری تصاویر سایر هیأت‌ها، از خلاقیت‌های آنها الگوبرداری کنید. ارسال گالری تصاویر به بخش «اینستا هیأت» بسیار کار راحت و بی‌دردسری است. فقط کافی‌است شما عکس‌های هیأت‌تان را در گوشی خود داشته باشید.

  • هیأت مجازی؛ سریع‌ترین راه رسیدن به هدف

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که به‌دنبال یک شعر، مداحی، حدیث یا سخنرانی خاص باشید. بچه‌های هیأت با راه‌اندازی «هیأت مجازی» به این نیاز شما هم پاسخ داده است.

شما می‌توانید به راحتی و با چند کلیک ساده، به همه آنچه می‌خواهید دسترسی پیدا کنید. برای مثال شما می‌توانید تمام روضه‌های مداح مورد علاقه خود درباره حضرت زهرا(س) را در یک جا ببینید و بشنوید. ممکن است شما مداح هیأت خود باشید و به‌دنبال یک شعر برای یک مناسبت خاص بگردید. به راحتی می‌توانید از قسمت شعر آیینی، به آنچه می‌خواهید دسترسی پیدا کنید. جست و جوی پیشرفته در قسمت منبر و حدیث نیز از دیگر ویژگی‌های هیأت مجازی در بچه‌های هیأت است.

  • کی و کجا وعده دیدار ما؟

جست و جوی هیأت‌ها از دیگر ویژگی‌های بچه‌های هیأت است. شما می‌توانید براساس زمان و مکان برگزاری هیأت و یا براساس سخنران و مداح، لیست هیأت‌های موجود را دریافت کنید و از اطلاعات دقیق آن مطلع شوید. شما نیز می‌توانید هیأت خود را به این نرم افزار معرفی کنید تا دیگران از زمان و مکان برگزاری آن مطلع شوند.

  • از کجا دریافت کنیم؟

برای دانلود این نرم افزار 2راه دارید:

می‌توانید در مرورگر موبایل خود، این آدرس را وارد کنید:

www.heyat.info/app/heyat.apk

یا اینکه در کافه بازار، عبارت «بچه‌های هیأت» را جست و جو کرده و آن را به‌صورت کاملا رایگان دانلود کنید.


6711568
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است