استانی 01:48 - 04 اردیبهشت 1397
رئیس شبکه بهداشت دشتستان:
بوشهر - رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: در سال جاری مناطق صعب‌العبور دشتستان در اولویت دریافت خدمات سلامت هستند.

مناطق صعب‌العبور دشتستان در اولویت دریافت خدمات سلامت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ماریا خویش‌دوست عصر دوشنبه در همایش سفیران سلامت دانش آموزی دشتستان اظهار داشت: طرح سفیران سلامت از جمله طرح های ارزشمند و تاثیر گذار در حوزه سلامت است که اجرای آن در مدارس و آموزشگاه‌ها برکات فراوانی داشته است که جا دارد از مدیران مدارس، دانش آموزان عزیز و مسئولان آموزش و پرورش قدردانی کنم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: شبکه بهداشت و درمان دشتستان با افتخار در کنار مجموعه آموزش و پرورش برای تداوم هر چه بیشتر و باکیفیت تر طرح سفیران سلامت است.

درمان دندان دانش آموزان مدارس ابتدایی

وی ابراز داشت: در قالب این طرح خدماتی نظیر معاینه و درمان دندان دانش آموزان مدارس ابتدایی انجام شد و تلاش کرده ایم خدمات دندانپزشکی برای این رده سنی بصورت رایگان انجام شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به شعار سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۱۸ اظهار داشت: شعار سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۱۸، پوشش همگانی سلامت برای همه در همه جا است و این شعار پیامهای فراوانی برای آحاد جامعه دارد یعنی همه در قبال سلامت افراد مسئولیت داریم.

خویش‌دوست افزود: نباید کسانی که از لحاظ مالی مشکل دارند درمان نشوند و از خدمات حوزه سلامت برخوردار نباشند و باید همه ما تلاش کنیم اقشار کم درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی و در یک کلام، تک تک افراد جامعه از خدمات حوزه سلامت بهره‌مند شوند و وظیفه ما شناسایی افرادی است که تمکن مالی ندارند و ناشناخته مانده اند و از بیماری رنج می برند.

وی تصریح کرد: اولویت خدمت رسانی در سال ۹۷ را مراکز صعب العبور شهرستان تعیین کرده‌ایم و انشاالله به وعده‌هایی که در موضوع ارتقای خدمات در حوزه بهداشت و درمان به مناطق ارم و بوشکان داده‌ایم عمل خواهیم کرد.

گسترش آموزش و پیشگیری

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، طرح تحول نظام سلامت را از اقدامات موثر و ارزشمند دولت تدبیر و امید برشمرد و ابراز داشت: با اجرای این طرح ارزشمند علاوه بر کاهش هزینه های درمانی مردم، در زمینه آموزش و پیشگیری از بیماری نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

خویش دوست بیان داشت: آموزش و پیشگیری، دو رکن اساسی و تاثیرگذار در سلامت جامعه هستند و باید در راستای تحقق این دو رکن تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم در زمینه های مختلف بهداتی و درمانی آموزش های لازم راببیند و راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها به آنها معرفی شود، جامعه سالم و بانشاطی خواهیم داشت.

 


9756007
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است