وبگردی 12:27 - 07 مرداد 1394
کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: برخی آقایان که امروز به عنوان مربی در پرسپولیس حضور دارند فقط به خاطر پارتی بازی به این عنوان منصوب شدند و جای پیشکسوتان باشگاه را گرفتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایرنا فرشاد پیوس گفت: به نظر من امسال پرسپولیس تیم خوبی بسته است و مسئولان باشگاه درخواست های برانکو را انجام داده اند. برانکو دقیقا نقاط ضعف تیم را با جذب بازیکنان با کیفیت برطرف کرده و با برگزاری اردو بسیار خوب در ترکیه تیم خود را آماده حضور در لیگ کرده است. همه امکانات برای موفقیت پرسپولیس فراهم شده و فکر نمی کنم برانکو بتواند بهانه ای بیاورد.



وی با اشاره به نقاط ضعف پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه در هافبک دفاعی دچار ضعف بودیم که با گرفتن بازیکنان جدید توانستیم این نقطه ضعف را بهبود بخشیم.



کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: برانکو فوتبال ایران را می شناسد و مربی بسیار خوبی است. با حضور او می توانیم در میان مدعیان قهرمانی قرار داشته باشیم. برانکو هرچه خواسته برآورده شده و تمام افکار خود را به تیم تزریق کرده است بنابراین با این شرایط پرسپولیس باید در 2 جام قهرمان شود.



وی در پاسخ به این سوال که فرشاد پیوس یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس به حساب می آید اما در سال های اخیر هیچ جایگاهی در این تیم به خصوص در کادرفنی نداشته است، خاطرنشان کرد: مدیران ، من را به خاطر زبانم دوست ندارند و آنها کسانی را می خواهند که همیشه «چشم »بگویند.



وی با انتقاد از انتخاب دستیاران ایرانی برانکو اظهار کرد: در توانمندی کریم باقری شکی نیست و حضور او بسیار خوشحال کننده است اما آقایان دیگر فقط یک سال برای تیم ما بازی کردند و فقط به خاطر دوستی با سرپرست باشگاه به عنوان مربی انتخاب شدند.



پیوس خاطرنشان کرد: ای کاش مسئولان پرسپولیس مانند کریم باقری از یک پیشکسوت بزرگ دیگر نیز در کادرفنی استفاده می کنند. حضور در کادرفنی حق کسانی است که سال ها برای این تیم مجانی بازی کرده اند و هیچ توقعی نداشتند.



وی تاکید کرد: مطمئن باشید برانکو هم این آقا را نمی خواست و فقط با پارتی بازی به جمع کادرفنی اضافه شده است. قصد ندارم بیش از این انتقاد کنم زیرا امسال باید همه حمایت کنیم تا هواداران بعد از چند سال یک جام به دست آورند.



آقای گل سابق فوتبال ایران با اشاره به این که پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده است، گفت: این بازیکنان در حد نام تیم ما هستند و امیدوارم در زمین نیز این مساله را نشان دهند.



وی با انتقاد از شیوه انتخاب مربیان در فوتبال ایران اظهار کرد: چون روابط را بلد نیستم، نمی توانم در لیگ سرمربیگری کنم. فوتبال ما مانند عقربه های ساعت شده و تیم ها فقط بین چند مربی می چرخد و به امثال من تیم نمی دهند.



پیوس تاکید کرد: مطمئن باشید اگر به من تیم دهند مانند یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان آن قدر خوب کار خواهم کرد که کسی نتواند من را برکنار کند اما متاسفانه دلالان در فوتبال ایران نقش زیادی دارند و نمی گذارند به من تیم بدهند.





انتهای پیام /




6830117
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تسلا نابغه بزرگ قرن، با بهره‌گیری از ترفند‌هایی ساده، قوانین سنتی را زیرپا گذاشت و طولانی‌تر از آنچه تصور می‌شد زندگی کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خوردن انواع دسر‌های خوشمزه باعث می‌شود تا در مهمانی‌ها و جمع خانوادگی برای شما لحظاتی شیرین و آرامش‌بخش به ارمغان آورد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آشنایی بیشتر با محبوب‌ترین بازی‌های فکری در جهان که برای سرگرم‌شدن در دورهمی‌ها همیشه هیجان و جذابیت‌های خاص خود را دارند و باعث تقویت ذهن و حافظه هم می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین دستاوردهای باستان‌شناسی ایران، درحالی برای نخستین‌بار رونمایی شد، که با اعلام نتیجه مطالعه‌ها و آزمایش‌های انجام‌شده، تاریخ ایران با تحولاتی مواجه شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در برخی از سال‌ها ممکن است ماه رمضان با امتحانات دانش آموزان و دانشجویان همزمان باشد لذا برای بهره بردن از فواید این ماه و همزمان رسیدن به برنامه درسی لازم است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مهیار کلاس اول دبستان که بود، یک شب به من گفت مامان مگر نمی‌گویید شهدا زنده هستند؟ فقط یک بار به بابا بگویید بیاید مدرسه و من بابام را به بچه‌ها نشان بدهم، بعد دوباره برگردد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گردشگری مذهبی به عنوان یکی از مهم‌ترین زیر مجموعه‌های صنعت بزرگ و متنوع گردشگری جهانی از جایگاه ویژه‌ای در رشد اقتصادی کشورها به ویژه نواحی روستایی برخوردار است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر جزو آن دسته از کسانی هستنید که فکر می‌کنید اگر کالای خود را در فضای مجازی آگهی کنید، بی دردسر به پولتان می رسید، باید بدانید که پاسخ نه است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نامگذاری سال‌های مختلف نشان دهنده منظومه اقتصادی است که رهبر معظم انقلاب طی انتخاب اسامی شعارهای سال بدان تاکید دارند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این خبر به جواب پرتکرارترین سوال‌ها درباره سلامت که در گوگل جستجو شده است پرداخته‌ایم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است