ورزشی 13:03 - 11 مرداد 1393
روشن:
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «صحبت های نکونام از روی غرض ورزی نیست و هر چه گفته واقعیت دارد.»

هر چه نکونام گفته حقیقت دارد!
به گزارش افکارنیوز، حسن روشن در خصوص صحبت های اخیر نکونام علیه قلعه نویی اظهار داشت: «فکر می‌کردم تحولاتی که قرار است در استقلال رخ بدهد همچون تغییرات پرسپولیس صد درصدی خواهد بود و دگرگونی کاملی اتفاق خواهد افتاد اما فقط آقای افشارزاده که ۴۰ سال سابقه دارند به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند و متاسفانه حیثیت خودشان را به دست برخی آدم های نادرست داده اند.»







وی در ادامه افزود: «گذر زمان تمام مسائل را مشخص می کند و حالا این اتفاق افتاده و البته تقریبا همه مردم هم از قبل در جریان صحبت های نکونام بودند و از اوضاع استقلال اطلاع داشتند. حرف های نکونام بر خلاف عده ای که قبلا صحبت هایی کرده بودند کاملا صریح است و بدون هیچ پنهان کاری زده شده است.»







روشن تصریح کرد: «به عقیده ی بنده صحبت های نکونام از روی غرض ورزی نیست و نکونام این حرف ها را به خاطر کسب شهرت هم نزده، زیرا نکونام کاپیتان تیم ملی است و در فوتبال ایران جایگاه بالایی دارد. شخصی در حد نکونام حق ندارد با این گونه حرف ها به اعتبار خودش خدشه وارد کند و نکونام هم این کار را نکرده است و هر چه که گفته حقیقت دارد و در واقع در این جریان حق با نکونام است.»







پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد انتشار قرارداد بازیکنان، گفت: «بسیار خنده دار بود و هیچ صداقتی در آن وجود نداشت. امیدوارم وزیر ورزش که کار اصلاحات در استقلال و پرسپولیس را خوب شروع کرده، این کار را همچنان ادامه بدهد تا فوتبال ایران صد در صد پاک شود. بررسی حساب های قدیمی استقلال و پرسپولیس و عملکرد مدیران عامل گذشته ی این دو باشگاه به پاک شدن این دو باشگاه مردمی و شفافیت بیشتر در فوتبال کمک می‌کند.»







روشن در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال با توجه به مصدومیت دو دفاع وسطش، به مشکل نخواهد خورد؟ عنوان داشت: «مشکلات بساری وجود دارد و تصور نمی‌کنم استقلال و پرسپولس رده های اول و یا دوم لیگ را کسب کنند اما تجربه نشان داده جوان ترها خیز خوبی داشته اند و تنها حرکت مثبتی هم که در استقلال شکل گرفته است ایجاد آکادمی پرورش بازیکنان پایه است که به دور از هرگونه ناپاکی توسط افراد سالم در حال انجام می باشد.»

4371702
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد و حریف ایران شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیانی و جلیلی در فرم چانگ جوان در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو مدال طلا و برنز کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی حسن زاده و شاهین بنی طالبی مدال های طلا و نقره فرم نن گوئن تالو را در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو کسب کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است