استانی 12:27 - 10 آذر 1394
فرماندار شهرستان لنده گفت: حضور یکپارچه مردم پای صندوق‌های رأی نشان از حمایت آنها از نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

فرماندار لنده: حضور یکپارچه مردم در انتخابات لبیک دیگر به نظام اسلامی است

محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، افزود: انتخابات پیش رو مهم‌ترین رویداد کشور ایران و نشان دهنده قدرت نظام در برابر دشمنان است.

وی اظهار کرد: مردم پایه گذار نظام هستند و حضور آنها نظامی مردم سالار را به دشمنان نشان می‌دهد.

مرادی با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین رویداد در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: حضور مردم پای شعب اخذ رای حماسه ای دیگر و لبیک دیگر به نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد: تمام مراحل اولیه و زیربنایی لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است.

مرادی ادامه داد: مدیران شهرستان را موظف به سیاست بی‌طرفانه و عدم دخالت از حمایت کاندیدای خاص کرده و باید شرایط را به سمت و سوی سالم و بی‌طرفانه سوق دهیم.

وی عنوان کرد: باید زمینه را برای ایجاد امنیت و رضایت مردم آماده کنیم تا بدون از هیچ دغدغه و نگرانی بتوانند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

فرماندار شهرستان لنده اظهار کرد: شهرستان لنده همانند دیگر شهرستان‌های همجوار آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی سالم دارد.

مرادی اضافه کرد: رسانه‌ها رسالت خطیر و مهمی در جامعه دارند و در برگزاری انتخاباتی سالم رسانه‌ها باید به‌دور از نگرش خاص سیاسی اطلاع‌رسانی و زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

انتهای پیام


7454130
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است