استانی 19:49 - 12 بهمن 1393
مدیرکل بهزیستی استان کرمان:
مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: بهزیستی ‌برای ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها و جوانان آمادگی دارد‌.

بهزیستی ‌برای ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها و جوانان آمادگی دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، عباس صادق‌زاده بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در قلعه‌گنج با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه در مباحث اجتماعی اظهار داشت: آن چه که موجب دگرگونی‌های یک جامعه می‌شود، خواست و همت مردم آن جامعه برای تغییر است.

وی بیان داشت: امروز باید نسبت به بحث آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد نیز با خواست همه مردم برای مقابله با آن و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تلاش کرد‌.

صادق‌زاده با بیان اینکه با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمند و مهمی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد صورت گرفته است‌، افزود‌: تنوع آسیب‌های اجتماعی و انواع مواد مخدر رواج یافته در دنیای امروز می‌طلبد تا مردم برای پیشگیری در موارد عنوان شده کمک کنند.

مدیر‌کل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید همه با هم نسبت به آگاه‌سازی فرزندان و ارائه آموزش‌های لازم فرزند‌پروری و مهارت‌های زندگی اقدام کرد.

وی خاطر نشان کرد‌: همه ما در برابر موضوعات مهم آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد مسئولیت داریم و باید با مدیریت عادلانه و هوشمندانه و جامعه برخوردار از آموزش‌های لازم به سمت پیشگیری حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در کنار تمام تلاش‌های انجام شده برای رسیدن به شرایط مطلوب و مناسب اما راه طولانی در پیش داریم، گفت‌: بهزیستی آمادگی خود را برای همکاری و تلاش به منظور ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها و جوانان اعلام می‌کند.

صادق‌زاده ابراز داشت: مردم اگر با نگاه غیر‌دولتی و مردمی برای سلامت اجتماعی جامعه برنامه‌ریزی کنند‌، موفق‌تر هستند.

وی اظهار داشت‌: تنها راه موفقیت از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه این است که به سمت پیشگیری پیش برویم‌.

به گزارش فارس در نخستین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی‌، اعتیاد‌، آموزش مهارت‌های زندگی و فرزند‌پروری با حضور مدیر کل بهزیستی استان‌، امام جمعه‌، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان قلعه‌گنج افتتاح شد.

در این مراسم امام جمعه و فرماندار شهرستان قلعه‌گنج نیز پس از ارائه گزارشی در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی از خدمات و تلاش‌های بهزیستی در جنوبی‌ترین شهرستان استان تقدیر کردند.


5753066
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است