استانی 12:47 - 09 تیر 1394
شیراز؛
مراسم تودیع و معارفه ی رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حضور ریاست بنیاد مسکن کشور،معاون هماهنگی امور عمرانی و نماینده امام جمعه ی شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ لقمانی مدیر پیشین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن بیان این مطلب که بزرگترین و تاثیر گذارترین طرح استان توسعه حرم های احمدی و محمدی(ع) است به تشریح عملکرد خود در 38 ماه خدمت بر مسند ریاست بنیاد مسکن پرداخت.

وی در حوزه ی منابع انسانی ساماندهی و سازماندهی نیرو های انسانی و حذف نیرو های مازاد، ایجاد اتوماسیون اداری، استقرار نظام کیفیت، شفاف سازی در امور مالی و تفکیک حساب های دولتی و داخلی را نام برد.

مدیر پیشین بنیاد مسکن گفت: در حوزه ی عمران روستایی 9 هزار و 459 هکتار از اراضی به کشاورزان اهدا شده است و پنج هزار و 299 هکتار نیز سند دار شده و از بین 114 هزار واحد روستایی که نیازمند تکمیل و مقاوم سازی بوده اند 60 درصد واحد ها تکمیل و مقاوم سازی آن به انجام رسیده است.

لقمانی گفت: از مجموع پنج هزار و 409 واحد مسکن خیر ساز دو هزار و 855 واحد از سال 91 تا امروز اماده شده است و 23هزار و 543 واحد مسکن مهر استان نیز به متقاضیان تحویل داده شده است.

مهندس رضائیان معاون هماهنگی امور عمرانی با عنوان این مطلب که جمعیت استان فارس نسبت به قبل از انقلاب چهار برابر شده است گفت:در برنامه ششم توسعه بایستی صدای سازمان های متولی امور روستا ها بایستی بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرد و با امکان توسعه ی روستا ها بایستی درصد مهاجرت مردم روستا به شهر به میزان ناچیزی برسد.

ایت الله محمد رضا مرادی به نمایندگی ایت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در این مراسم حضور پیدا کرده بود ویژگی های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تحت نظر رهبری بودن،بنیان گذاری شده توسط امام راحل و ثبات مدیریتی نامید و گفت: پس از انقلاب اسلامی و در حال حاضر 66 درصد از مردم دارای مسکن ملکی،23 درصد از مردم مستاجر و 8 درصد از مردم دارای مسکن های سازمانی هستند.در قبل از انقلاب تنها پنج میلیون و 300 هزار خانه ملکی وجود داشت اما امروز به حول قوه ی الهی مسکن های ملکی ما به بیش از 20 میلیون رسیده است.

در پایان این مراسم از 38 ماه خدمت مهندس لقمانی تشکر شد و با قرائت حکم ریاست بنیاد مسکن کشور مهندس زمانی به عنوان مدیر بنیاد مسکن استان فارس منصوب شد.





انتهای پیام/ ا


6666162
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است