استانی 09:22 - 26 اردیبهشت 1401

بزرگ‌ترین فستیوال بدن‌سازی در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگترین فستیوال بدن‌سازی کشور در رشته‌های فیزیک، فیتنس چلنج، فیتنس اسپرت آقایان، تک لیفت بانوان، پرس سینه آقایان، مچ اندازی و پاور لیفتینگ برای اولین بار در اصفهان همزمان با جشنواره تخصصی ملی ورزش و سلامت برگزار می‌شود. در واقع فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام در نظر دارد که فستیوال جایزه بزرگ مسابقات رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون را از تاریخ ۹ الی ۱۲ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار کند.

این مسابقات به سبک نمایشگاه‌های بزرگ و روز دنیا و البته با حمایت بخش خصوصی خواهد بود. این رویداد تأثیرات بسیاری را به همراه دارد که می‌تواند در بخش اقتصادی و صنعت ورزش، تبادل و ارتباط بین فعالان ورزشی و مصرف‌کنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات ورزشی مؤثر واقع شود.

به عبارتی برگزاری رویدادهای ورزشی با اقتصادی یک نقطه عطفی برای صنعت ورزش است که مورد توجه دنیا قرار گرفته است و تأثیرات بسیاری را در اقتصاد پویا و پایدار به جای می‌گذارد. با توجه به بزرگی این رویداد و تسهیلات مثبتی که می‌تواند داشته باشد نیاز به همراهی و حمایت همه جانبه دستگاه‌های ذی‌ربط است.

رشته‌ها و جزئیات جوایز این مسابقه به صورت رونوشت به تمام رؤسای هیأت‌های بدن‌سازی و پرورش اندام استان‌ها ارسال شده است.

بزرگ‌ترین فستیوال بدن‌سازی در اصفهان برگزار می‌شود


11562422
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است