استانی 08:41 - 08 آذر 1400
سرمربی تیم هندبال اسلام آبادغرب:
ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب شرایط سالن شهید شهبازی این شهر را برای تمرین مناسب ندانست و گفت: باتوجه به مشکل روشنایی که این سالن دارد، تا ساعت 4 عصر بیشتر نمی توانیم تمرین کنیم.

مشکلات تیم زاگرس برای تمرین/ فقط تا ساعت 4 عصر تمرین می‌کنیم

علیرضا بکماز در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور، اظهار کرد: تیم زاگرس در گروه A این رقابت ها با تیم های میناب، پرواز اصفهان، بانه و فراز بام خائیز دهدشت همگروه شده است.

وی در تشریح وضعیت رقبای زاگرس در این گروه افزود: در این گروه تیم های فراز بام خائیز دهدشت و پرواز اصفهان به همراه زاگرس اسلام آبادغرب سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و قطعا رقبای قدرتمندی برای هم خواهند بود.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب ادامه داد: تیم میناب هم همواره در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشته و می توان گفت از تیم های ریشه دار این لیگ محسوب می شود، اما از تیم بانه اطلاعات چندانی نداریم.

وی اضافه کرد: با این وجود تمام بازی هایی که در لیگ خواهیم داشت را سخت می دانیم و به هیچکدام از رقبا به چشم یک حریف راحت نگاه نخواهیم کرد.

بکماز با بیان اینکه رقابت ها به شکل متمرکز برگزار می شود و از هر گروه هم دو تیم به مرحله بعد راه پیدا می کند، افزود: برنامه ریزی خوبی انجام داده ایم تا جزو هشت تیم صعود کننده باشیم.

وی ادامه داد: اردوی آمادگی تیم طبق برنامه ریزی کادر فنی برگزار شد و با کمک هیات مدیره باشگاه تمام برنامه های مورد نظر اجرا شده است.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه در حال حاضر تیمش به حدود 70 تا 80 درصد از سطح آمادگی رسیده، گفت: امیدواریم در زمان برگزاری رقابت ها هم بازیکنان با آمادگی خوبی که الان داریم، ظاهر شوند و بتوانیم قدرت خود را نشان دهیم.

وی تنها مشکل کنونی پیش روی تمرینات این تیم را نامناسب بودن وضعیت سالن شهید شهبازی -محل تمرین بازیکنان در اسلام آباد غرب- دانست و گفت: باتوجه به مشکلاتی که در بحث روشنایی این سالن وجود دارد، تا ساعت 4 عصر بیشتر نمی توانیم تمرین کنیم.

این مربی هندبال با بیان اینکه علاوه بر روشنایی، کف پوش این سالن هم چندان مناسب نیست، ادامه داد: این سالن تنها برای تیم زاگرس نیست و برای بسیاری از رشته های دیگر این شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین مسئولین باید برای بهسازی آن اقدام کنند.

بکماز یادآورشد: با وجود کم و کاستی هایی که در زمینه زیرساخت ها وجود دارد، اما باشگاه تلاش کرده تا امکانات لازم را در اختیار ما قرار دهد و امیدواریم بتوانیم در لیگ دل هواداران را هم شاد کنیم.

قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول هندبال باحضور 20 تیم در قالب چهار گروه پنج تیمی برگزار شد و تیم هندبال زاگرس در گروه A با تیم های میناب، بانه، پرواز اصفهان و فراز بام خائیز دهدشت هم گروه شده است.

رقابت های لیگ دسته اول هندبال طبق برنامه فدراسیون از 20 آذر به شکل متمرکز برگزار خواهد شد و میزبان گروه A این رقابت ها احتمالا به اصفهانی ها خواهد رسید.

انتهای پیام


11341455
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است