استانی 13:54 - 29 مرداد 1393
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 31 ورزشکار زن و مرد کهگیلویه و بویراحمدی در اردوهای تیم ملی حضور دارند.

حضور 31 ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در اردوهای تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، جهانبخش ایزدپور پیش از ظهر امروز در نشست با پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و داوران شهرستان باشت که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت برگزار شد، گفت: با توجه به رشد فزاینده عرصه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد طی چند ماه گذشته و حمایت‌های خوب مسئولان وزارتی و استانی به عرصه ورزش و جوانان این استان ما شاهد حضور 31 ورزشکار هم‌استانی در اردوهای تیم ملی هستیم.

وی افزود: از این تعداد، 17 ورزشکار مرد و 14 ورزشکار زن هستند که در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتسال، ورزش‌های رزمی، تکواندو، جدو، ناشنوایان، دومیدانی و سایر رشته‌ها فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که استان کهگیلویه و بویراحمد دارای استعدادهای درخشانی در ورزش است، تصریح کرد: ما از کلیه ورزشکاران بخصوص افرادی که به صورت حرفه‌ای فعالیت دارند حمایت کامل خواهیم کرد و تا شکوفایی و درخشش در عرصه‌های ملی و افتخارآفرینی برای جمهوری اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد حامی آن‌ها خواهیم بود.

این مسئول استانی با بیان این موضوع که استعدادهای ارزنده و فراوانی در رشته‌های انفرادی استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص شهرستان باشت وجود دارد، عنوان کرد: در راستای تقویت فعالیت ورزشکاران و فراهم کردن زمینه رشد و ارتقای سطح ورزش باید با شناسایی رشته‌هایی که ورزشکاران در آن موفق‌تر بوده سرمایه‌گذاری کنیم چراکه موفقیت و رشد در چند رشته محدود بهتر از بی‌نتیجه ماندن سرمایه‌گذاری در رشته‌های مختلف است.


4521934
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است