استانی 20:50 - 30 اسفند 1395
در روز نخست؛
ارومیه- فرماندار ارومیه گفت: در روز نخست ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ارومیه ۲۳۴ داوطلب ثبت نام کردند.

۲۳۴ داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان ارومیه ثبت نام کردند

عباس حسن خانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روز نخست شاهداستقبال خوبی برای ثبت نام این دوره از انتخابات شوراها بودیم افزود: از این تعداد ۵۱ داوطلب حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ۱۸۳ داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای روستا بودند.

وی ادامه داد:ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده و تا ششم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه ثبت نام همه روزه در ساعت اداری انجام می گیرد افزود: شاهد حضور گسترده کاندیداها برای ثبت نام هستیم و لازم است داوطلبان قبل از مراجعه به فرمانداری به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

حسن خانی با اشاره به اینکه ۵۱۰ روستای شهرستان ارومیه واجد شرایط انتخابات هستند گفت: برگزاری انتخابات در روستاها ملزم به حد نصاب رسیدن تعداد داوطلبین شورای آن روستاست.

وی یاد آور شد: به فرض اگر در روستایی تعداد اعضای شورا ۳ نفر باشد برای انتخابات شورای آن روستا ۴ نفر باید ثبت نام کنند در غیر اینصورت انتخابات آن روستا برگزار نمی شود و بخشدار عهده دار مسئولیت آن روستا خواهد بود.


8942012
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است