اجتماعی 05:05 - 10 بهمن 1393
مرد متجاوز که به بهانه پیدا کردن کار؛ زنان و دختران را بیهوش کرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، اعدام شد.

مرد شیطان‌ صفت زیر تیغ است

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم،  مرد اعدامی که خود را دکتر داروساز، صاحب داروخانه یا استاد دانشگاه معرفی می کرد پس از بی هوش کردن طعمه های خود از آنها پول، طلا و تلفن همراه سرقت می کرد. وی همچنین به طعمه های خود پیشنهاد می داد که مـی تواند برایشان در داروخانه کار پیدا کند.

 

در ادامه تحقیقات مشخص شد، مرد تبهکار در برخی موارد بعد از بیهوش کردن قربانیان آنها را مورد تعرض قرار می داد.

 

وی حتی تعدادی از قربانیان خود را در ساعات اولیه شب به پارک های شهر کشانده و پس از بیهوشی، آنها را در داخل پارک مورد آزار و اذیت قرار داده بود. وی در برخی موارد نیز به خانه مالباختگان رفته و در آنجا آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد.

 

با افزایش شکایت ها از مرد شیطان صفت، تیمی از کارآگاهان تحقیقات گسترده ایرا آغاز کرده و سرانجام متهم را در مهر سال گذشته حوالی خیابان ناصرخسرو دستگیر کردند.

 

متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: با لباسی آراسته طعمه های خود را فریب می دادم. همزمان با انتشار خبر دستگیری دکتر قلابی بیش از 30 نفر از قربانیان او با مراجعه به اداره آگاهی علیه او شکایت کردند.

 

در آخرین روزهای سال گذشته متهم در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت.

 

قضات دادگاه پس از دو جلسه محاکمه، مرد متجاوز به نام علی کمالوند را به سه بار اعدام، به خاطر سرقت به 10 سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق و رد مال و از جهت غصب عنوان پزشکی به دو سال حبس محکوم کردند.

 

با اعتراض مرد متجاوز پرونده اش برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد و قضات دیوان عالی کشور هم حکم مجازات را تائید کردند.

 

بر اساس اعلام دادستانی تهران، صبح دیروز مرد متجاوز در زندان به دار مجازات آویخته شد.

 

2019

 



 


5732471
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» چهار زندانی محکوم به مرگ سحرگاه چهارشنبه برای اجرای حکم در زندان قزل‌حصار پای چوبه دار رفتند، اما سه نفر از آنها با دریافت مهلت و قبول درخواست اعاده دادرسی درپرونده‌شان به سلول خود برگشتند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است