ورزشی 02:23 - 12 اسفند 1393
فولاد و تراکتورسازی ایران در دومین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، چهارشنبه به مصاف حریفانی از ازبکستان و امارات می‌روند.

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا/ تبریز و تاشکند در انتظار درخشش نمایندگان ایران

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، چهارشنبه این هفته فولاد و تراکتورسازی از ایران به ترتیب برابر لکوموتیو ازبکستان و الاهلی امارات صف‌آرایی می‌کنند.

لکوموتیو تاشکند – فولاد ایران

فولاد ایران در نخستین دیدارش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در اهواز برابر السد امارات متوقف شد تا اکنون با یک امتیاز در رده دوم جدول گروه C قرار بگیرد. این هفته اما فولاد باید در ازبکستان به مصاف لکوموتیو، یکی از تیم‌های پایتخت این کشور برود.

نماینده ازبکستان در این گروه در نخستین دیدارش مغلوب الهلال عربستان شده و حالا می‌خواهد در خانه نخستین امتیاز آسیایی این فصلش را کسب کند و برای این منظور باید از سد نماینده سرسخت ایران برود.

فولاد در لیگ برتر ایران شرایط مطلوبی دارد و به نظر می‌رسد که می‌تواند در تاشکند به یک پیروزی شیرین دست یابد، هرچند هیچ دیداری در لیگ قهرمانان آسیا آسان نیست. با این حال انگیزه بالا و تجربه فولاد می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

فولاد ایران چهارشنبه 13 اسفند از ساعت 13 و 30 دقیقه در تاشکند به مصاف لکوموتیو ازبکستان می‌رود. در دیگر دیدار این گروه هم السد قطر به دیدار الهلال عربستان می‌رود.

در گروه C‌ رقابت‌ها، الهلال عربستان با 3 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های فولاد ایران و السد قطر با یک و لکوموتیو ازبکستان بدون امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

تراکتورسازی ایران – الاهلی امارات

تراکتورسازی آخرین تیم از ایران است که دومین دیدارش را در لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌دهد. تبریزی‌ها چهارشنبه این هفته در خانه از الاهلی امارات پذیرایی می‌کنند و امیدوارند که نخستین امتیاز خود را در فصل جدید در سرمای تبریز دشت کنند.

شاگردان تونی اولیویرا در نخستین دیدارشان از نسف قارشی ازبکستان شکست خوردند و فعلا بدون امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار دارند.

نکته مهم این بازی را باید در ترکیب حریف اماراتی تراکتورسازی جستجو کرد. اورتون ریبریو، بازیکن ملی‌پوش برزیلی 25 ساله‌ای است که در ترکیب الاهلی حضور دارد و گفته می‌شود رقم قراردادش حدود 60 میلیارد تومان یعنی تقریبا به اندازه بودجه سه سال تراکتورسازی است!

تراکتورسازی چهارشنبه 13 اسفند از ساعت 16 در تبریز به دیدار الاهلی امارات می‌رود. همچنین الاهلی عربستان و نسف قارشی ازبکستان دیگر دیدار این گروه را برگزار می‌کنند.

در گروه D مسابقات، نسف ازبکستان با 3 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های الاهلی عربستان و الاهلی امارات با یک و تراکتورسازی بدون امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

انتهای پیام


5961750
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محرومیت و جریمه نقدی رحمان احمدی مربی مس رفسنجان خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای تخلفات تماشاگران تیم شمس آذر قزوین را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت:ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم بدهی به بانک شهر را از طریق ۳/۵میلیون دلار‌ای اف سی تهاتر کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با واگذاری سهام این باشگاه صحبت‌هایی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا به مصاف تیم ملی فوتسال قرقیزستان رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آقاپور اجازه نداد شادی قرقیز‌ها ادامه داشته باشد و گل دوم ایران را به ثمر رساند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا به مصاف تیم ملی فوتسال قرقیزستان رفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است