استانی 12:23 - 31 شهریور 1396
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:
ارومیه – فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را مرهون فرهنگ عاشورایی اباعبدالله (ع) هستیم.

ارزشهای انقلاب اسلامی مرهون فرهنگ عاشورایی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبادین خرم پیش از ظهر جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه اظهارداشت: ١٢ هزار شهید آذربایجان غربی برای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین (ع) قدم در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی و مرزهای جمهوری اسلامی ایران گذاشته و جانانه از این مرز و بوم دفاع کردند.

وی ادامه داد: امروز هفته دفاع مقدس در شرایطی آغاز شده که ۳۷ سال از جنگ نابرابر علیه ایران اسلامی می‌گذرد اما در این ۳۹ سال پس از انقلاب اسلامی مردم به این نتیجه رسیدند که با پیروی از رهبری امام خمینی (ره) و امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای ضمن حفظ و احیای ارزش‌های انقلاب امنیت و آسایش خود را نیز داشته باشند.

سردار خرم خاطرنشان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در حالی است که همه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را مرهون فرهنگ عاشورایی اباعبدالله (ع) هستیم.

وی ادامه داد: از سویی ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی برای تداوم نهضت عاشورا تقدیم راه سرخ امام حسین (ع) شد تا امروز دشمنان مأیوس از برهم زدن امنیت جمهوری اسلامی در منطقه شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: تک تک مردم آذربایجان غربی به‌عنوان مرزبانان جمهوری اسلامی نقش بی‌بدیلی در امنیت مرزهای کشور داشتند.

وی  گفت: مردم با تقدیم هزاران شهید از ادیان و مذاهب مختلف دین خود را به اسلام و آرمان‌های انقلاب ادا کرده و به دشمنان ثابت کردند که همواره در دفاع از کیان اسلام و ایران ثابت قدم هستند.

با برگزاری مراسم سان و رژه یگان‌های منتخب نظامی و انتظامی مستقر در مناطق شمال غرب کشور اقتدار و توان عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

صبح امروز همزمان با سراسر کشور و به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس مراسم سان و رژه یگان‌های منتخب نظامی و انتظامی مستقر در مناطق شمال غرب کشور با حضور فرماندهان ارشد نظامی منطقه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، استاندار، نماینده مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین در خیابان مجاهد نستوه آذربایجان آیت الله حسنی در ارومیه برگزار شد.


9430352
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است