فرهنگی‌هنری 04:00 - 08 فروردین 1394
امیرمحمد زند:
امیرمحمد زند گفت: فوق سری فضایی شیرین و لحظاتی مفرح دارد که می‌تواند در قالب یک سریال پلیسی، جنایی و حادثه‌ای متناسب با حال و هوای نوروز باشد.

فوق سری سریالی شیرین است
به گزارش افکارنیوز،امیرمحمد زند گفت: در سریال فوق سری نقش دانیال بوستان برادر مجید بوستان که یکی از نقش‌های منفی این سریال است را به عهده دارم.



وی با اشاره به اینکه اخیرا در دو سریال «فوق سری» و «آسمان من» در قالب نقش منفی ظاهر شده است نیز گفت: این را قبول دارم که تا الان بیشتر در نقش‌های مثبت بازی کردم و مردم کمتر مرا در نقش‌ منفی دیده‌اند، اما در این دو سریال نامبرده در نقش منفی بازی کرده‌ام. علاوه بر این دو اثر در دو فیلم سینمایی «رخ دیوانه» و «حیرانی» مثبت بازی کردم.



بازیگر سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» افزود: نقش‌های منفی بیشتر در سریال‌ها دیده می‌شوند و برای بازیگر نیز جای کار بیشتری دارند. همچنین گره‌های زیادی را در ذهن مخاطب بوجود می‌آورد. شاید هم برای بازیگر جذابیت بیشتری در مقایسه با نقش‌های مثبت داشته باشد. چراکه معمولا نقش‌هایی که در سینما و تلویزیون ما به نگارش درمی‌آیند، تک بعدی هستند در صورتیکه هر کاراکتری می‌بایست چند بعد شخصیتی داشته باشد.حتی نقش‌های منفی نیز هیچگاه منفی صرف نیستند و به خاکستری تمایل دارند.



وی ادامه داد: افرادی که تا به حال بازی‌های مرا دنبال کرده‌اند همگی بر این باورند که بازیگر تک بعدی نیستم چراکه تا به حال نقش‌های متفاوت زیادی بازی کردم و کمتر پیش آمده که چندین نقش یکسان و شبیه به هم بازی کنم. تلاش خودم هم بر این است تا همیشه نقش‌هایی را انتخاب کنم که با نقش‌های قبلی تفاوت داشته باشد.



بازیگر سریال «ستایش دو» افزود: همیشه از کلیشه شدن در یک نقش بیزارم. متاسفانه کارگردان‌های ما بسیار کلیشه پذیرند و ترجیح می‌دهند از بازیگری که یک نقش را به خوبی بازی کرده است در کارهای بعدی‌شان نیز استفاده کنند و کمتر کارگردانی را داریم که قدرت ریسک پذیری بالایی داشته باشد و از یک بازیگر در نقشی جدید استفاده کند.



تا الان نیز در سریال‌ پلیسی مثل «مثل شیشه» بازی کردم که در آنجا نقش سرگردی را در آنجا بازی می‌کردم و دو تله فیلم نیز در همین زمینه داشتم اما این بار در نقش به اصطلاح قاچاقچی بازی کردم.



زند در ادامه بیان کرد: این سریال از اوایل سال ۹۳ کلید خورده و من هم از شش ماه گذشته با این سریال قرارداد داشتم اما به خاطر مشکلات تولیدی و تغییر تهیه کننده مدتی تصویبرداری متوقف شد و با آمدن رضوی دوباره کار از سر گرفته شد و من هم در زمان تهیه کنندگی رضوی به این پروژه اضافه شدم.



وی ادامه داد: فوق سری فضای شیرینی دارد و لحظاتی مفرح دارد که می‌تواند متناسب با حال و هوای نوروز باشد، اما خب در قالب یک سریال پلیسی، جنایی و حادثه‌ای.تجربه ثابت کرده است که مردم به سریال‌های مهدی فخیم زاده علاقه دارند و آنها را دنبال می‌کنند. مخصوصا در این سریال که خودشان هم به لحاظ کارگردانی و هم به لحاظ بازیگر حضور ویژه‌ای دارند.



بازیگر سریال «به دنیا بگویید بایستد» گفت: از همکاری‌اش با فخیم زاده گفت: خارج از هرگونه تملقی او در کار خود استاد است و همکاری با کارگردانی که می‌داند از کارش چه می‌خواهد بسیار شیرین و لذت بخش است، چراکه تکلیف بازیگر با میزانسن،دکوپاژ، حس بازی و ... کاملا مشخص است و همین ها هم از فشار و سنگینی کار یک بازیگر کم خواهد کرد و باعث آرامش خاطر او حین بازی در آن اثر خواهد شد. همچنین مهربانی شخص ایشان بسیار تحسین برانگیز است.



بازیگر سریال «آسمان من» افزود: در ایام نوروز سریال آسمان من را نیز برای پخش از شبکه افق دارم. قصه این سریال درباره هواپیما ربایی و امنیت پرواز است و بر اساس اتفاقات واقعی که دهه اول انقلاب اسلامی ایران به وقوع پیوسته شکل گرفته است.



وی در همین زمینه ادامه داد: این سریال شامل ۱۳ اپیزود است که قصه هر اپیزود با اپیزود دیگر فرق دارد و یک گروه امنین پرواز ثابت در سریال وجود دارند که دانیال حکیمی و آتیلا پسیانی دو نقش اصلی و ثابت را در سریال ایفا می‌کنند.



این بازیگر افزود: در هر اپیزود از این سریال بازیگران مهمان وارد قصه می‌شوند و قصه ای در راستای کلیت سریال روایت می‌شود.من نیز در اپیزود اول همراه با امین حیایی و امیرکاوه آهنین جان بازی کردم.



وی درباره سریال «ستایش۳» نیز گفت: چند روز پیش سعید مطلبی نویسنده ستایش را دیدم و طی صحبت با ایشان متوجه شدم که مشغول نگارش قسمت‌های اولیه ستایس ۳ هستند. کلیت قصه داستان بسیار گسترده‌تر از سری دوم آن است و نقش من هم به همان صورت بیشتر است. حال باید دید در سال جدید و با در نظر گرفتن صلاحدید مسئولان سازمان صدا و سیما سرنوشت این سریال به چه شکل خواهد شد.

6104341
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است