استانی 22:57 - 09 بهمن 1393
فرماندار محمودآباد خبر داد
فرماندار محمودآباد از برگزاری یادواره شهدای شهرستان با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای محمودآباد با سخنرانی علی لاریجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، سیف‌الله فرزانه امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان فرودگاه، شهرک صنعتی، مجتمع وزارت نفت و حدود 20 هکتار اراضی زراعی را فرصت و ظرفیت محمودآباد دانست و گفت: در کنار این ظرفیت‌ها نباید استعداد نیروی انسانی را نادیده گرفت و به همین منظور نخستین جلسه نخبگان برای تشکیل اتاق فکر برگزار شد تا کمیته‌های تخصصی را شکل دهیم. 

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: در حوزه عمرانی به دور از اعتبار 6 میلیارد تومانی سالانه دولتی، با برنامه‌ریزی مناسب بیش از 100 میلیارد تومان گردش مالی خواهیم داشت.

وی تشکیل کمیته‌های نخبگان شهرستان را فارغ از گرایش‌های سیاسی عنوان کرد و گفت: تخصص، تعهد و همدلی معیار کار در محمودآباد است.

فرزانه با اشاره به شروع کار مجدد پروژه اکباتان محمودآباد اظهار کرد: این پروژه 20 سال متوقف شده بود که با برگزاری جلسات مختلف و با قرارداد 15 میلیارد تومانی برای همکاری در چند پروژه مهم شهرستان کار شروع شد که یک نمونه از این همکاری قرارداد ساخت مرکز دیالیز و آی‌سی‌یو بیمارستان شهدای محمودآباد است. 

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان محمودآباد از کاهش 86 درصدی غریق در سال 93 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: سال 92 حدود 70 نفر غریق دریا داشتیم اما امسال 11 نفر در دریا غرق شدند. 

وی تصریح کرد: اگر زیرساخت درستی در دریا اجرا شود حتی این تعداد نیز غرقی نخواهیم داشت. 

فرزانه انتقال پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های شهرک صنعتی شهدای محمودآباد را یک کار بزرگ تلقی کرد و افزود: این پرونده‌ها در گذشته به شهرستان آمل انتقال پیدا می‌کرد که با این کار حدود یک‌میلیارد تومان برگشت اعتبار داشتیم. 

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: 4 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های شهرداری محمودآباد از وزارت نفت گرفته شد و یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان نیز از وزارت راه و شهرسازی برای آسفالت قسمت پایانی کنارگذر غربی اخذ شد. 

وی با تقدیر از تلاش‌های نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی دربار احداث پل روگذر کنارگذر غربی اظهار کرد: 14 میلیارد تومان با رایزنی صورت گرفته از سوی وزارت نفت جهت احداث پل روگذر در نظر گرفته شده است. 

فرماندار محمودآباد به معضل زباله شهرستان اشاره کرد و افزود: حدود 20 هزار متر زمین در شهرک صنعتی شهدا محمودآباد برای دپوی موقت زباله و مکانیزه کردن آن در نظر گرفته شده است. 

مقام عالی دولت در محمودآباد با انتقاد ار عدم استقرار مرکز فنی‌وحرفه‌ای در محمودآباد گفت: با وجود تعیین پنج هکتار زمین در معلم‌کلا محمودآباد این کار تاکنون عملیاتی نشده است.

وی همچنین خواستار استقرار دستگاه‌های دولتی در شهر سرخ‌رود شد و اظهار کرد: مسافت 20 کیلومتری مردم سرخ‌رود برای مراجعه به ادارات دولتی شهرستان گله‌مندی مردم را در بر داشته است.

فرزانه با اشاره به ساخت مصلی جمعه محمودآباد با اعتبار 10 میلیارد تومانی گفت: فاز نخست پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد. 

فرماندار محمودآباد در پایان گفت: یادواره شهدا محمودآباد در هفتم اسفندماه امسال با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.


5731912
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است