استانی 13:27 - 06 خرداد 1396
معاون استاندار بوشهر مطرح کرد؛
بوشهر - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر از تلاش برای احیای صنایع دستی در مناطق مختلف استان بوشهر خبر داد.

احیای صنایع دستی در استان بوشهر/ فرصت‌های سرمایه‌گذاری تدوین شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دشتی و تنگستان از تدوین کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر خبرداد و گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهمی در حوزه سرمایه‌گذاری است که این مزیت‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری در تمامی عرصه‌ها شناسایی و در کتابچه فرصت سرمایه‌گذاری استان بوشهر تدوین شده است.

وی با تاکید بر احیای صنایع دستی در مناطق مختلف استان بوشهر تصریح کرد: شهرستان دشتی در حوزه صنایع دستی از ظرفیت مهمی برخوردار است که برای رونق این صنایع و ایجاد تولید و اشتغال، طرح‌های صنایع دستی باید احیاء و اجرا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر، عدم بازاریابی محصولات تولیدی واحدهای صنعتی استان بوشهر را یکی از مشکلات تولید کنندگان دانست و افزود: پرورش آبزیان یکی از مهم‌ترین بخش‌های استان بوشهر است که بر این اساس زیرساخت‌های این حوزه در تمامی نقاط ساحلی استان بوشهر ایجاد می‌شود.

زرین‌فر از ساخت شهرک شیلاتی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: بر اساس ظرفیت‌های آبزی‌پروری منطقه ساحلی دلوار، شهرک شیلاتی این استان در دلوار تنگستان اجرایی شده که طرح‌های مرتبط با حوزه پرورش آبزیان و فرآوری محصولات در آن اجرا می‌شود.


9131261
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است