فرهنگی‌هنری 15:43 - 30 مهر 1393
شیراز- مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت:امیدواریم تراز کار را از نظر کمی و کیفی به سطحی برسانیم که جشنواره ملی حرکت به یکی از جشنواره های ملی برگزیده بنیاد ملی نخبگان تبدیل شود.

به گزارش ایرنا 'حسین میرزایی' چهارشنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی حرکت در شیراز افزود:برای محقق شدن این هدف در آغاز این مسیر هستیم و در این زمینه هم افزایی لازم میان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و بنیاد ملی نخبگان شکل گرفته است.



مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این که شیراز نخستین تجربه میزبانی جشنواره ملی حرکت در خارج از تهران را به خوبی به سرانجام رساند،گفت:قطار جشنواره حرکت از دانشگاه شیراز به سایر دانشگاه های خارج از پایتخت حرکت خواهد کرد.



وی ادامه داد: هشتمین جشنواره ملی حرکت در آبان 94 برگزار خواهد شد و پس از بررسی کارشناسی شرایط نامزدان میزبانی، تا پایان آذر امسال استان میزبان جشنواره هشتم مشخص خواهد شد.



میرزایی بیان کرد: دغدغه اصلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حمایت از پژوهش ها و کوشش دانشجویان در حوزه علمی است و این حمایت ها را ادامه خواهد داد و از ظرفیت های سایر وزارتخانه ها نیز در این مسیر بهره گرفته خواهد شد.



در این آیین برگزیدگان هفتمین جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن های علمی دانشجویی سراسر کشور تجلیل شدند و تندیس طلایی دریافت کردند.



مدیران فرهنگی دانشگاه های علم و صنعت ایران، فسای فارس، فردوسی مشهد و سازمان مرکزی پیام نور نیز به عنوان مدیران برتر این حوزه شناخته شدند.



در این آیین معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های شهید باهنر کرمان، زابل، شهید چمران، صنعتی تفرش و شیراز نیز تجلیل شدند.



همچنین در این جشنواره محمدرضا پورمحمدی رییس دانشگاه تبریز و حسن علیزاده رییس دانشگاه پیام نور استان تهران به عنوان روسای برگزیده دانشگاه ها معرفی شدند.



هفتمین جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن های علمی دانشجویی روز 28 مهر جاری با حضور 460 شرکت کننده از 81 دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور در پردیس ارم دانشگاه شیراز آغاز شد و پس از سه روز فعالیت امروز (چهارشنبه) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.



بیش از 17 هزار اثر علمی برای شرکت در هفتمین جشنواره ملی حرکت مورد بررسی قرار گرفت که از میان آنها یکهزار و 100 اثر برای شرکت در مرحله کشوری برگزیده شد.



آثار ارسال شده به جشنواره ملی حرکت در 16 حوزه مختلف انتخاب شدند که از جمله آنها می توان به حوزه های اختراعات و نوآوری ها و انجمن های برگزیده اشاره کرد و در نهایت 103 نفر یا انجمن برگزیده تجلیل شدند.ک/2



2026 /679

انتهای پیام /*


5015546
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» گروه سینمایی هنر و تجربه از آغاز زمستان ۱۴۰۲ تاکنون ۱۳ فیلم را روی پرده سینما برد که «ایساتیس» پرفروش‌ترین و «انتخاب» کم‌فروش‌ترین آثار بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد از امروز اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» با حضور وزیر فرهنگ و جمعی از پیشکسوتان هنر خوشنویسی در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اول اردیبهشت همزمان با روز سعدی، پیامی تصویری منتشر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» محمد دلاوری، مجری تلویزیون و روزنامه‌نگار در برنامه «بی‌واسطه» شبکه یک سیما از ضعف ساختاری شرکت‌های خودروسازی پرسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کیانو ریوز بازیگر شناخته شده سینما در حال گفتگو برای بازی در فیلمی دلهره آور با نام «سیستم سرگرمی خراب است» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صرافان گفت: من برای اولین‌بار در کودکستان عشق را تجربه کردم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امامی گفت: دو موضوع در زندگی فرهنگی و اجتماعی ما مهم هستند. یکی، مکان رویداد‌ها و دیگری، زمان رویدادهاست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بازیگر کشورمان گفت: بنا دارم برای سال پیش‌رو دو اثر با محوریت جبهه مقاومت اسلامی و نوشته‌ای از ویلیام شکسپیر را روی صحنه نمایش ببرم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته پایانی فروردین ماه با حضور ۵۸۹ مخاطب توانست بیش از ۱۳ میلیارد بفروشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است