ورزشی 11:27 - 05 مهر 1401

فرصت طلایی برای امیر عابدزاده در تقابل با شیرهای آفریقا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی تمرینات خود را برای دیدار با سنگال پشت سر گذاشت که دومین بازی تدارکاتی در اردوی اتریش می‌تواند تکلیف خیلی از پست‌ها را برای کارلوس کی روش روشن کند.

بازگشت پیرمرد پرتغالی به رأس کادر فنی تیم ملی ایران باعث شد تا علیرضا بیرانوند بار دیگر گلر اول این تیم شود. او نمایش درخشانی در جریان پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل اروگوئه داشت اما مصدومیت از ناحیه کمر باعث شد تا در دقیقه ۶۳ جای خود را به امیر عابدزاده بدهد.

عابدزاده که در دوران مربیگری دراگان اسکوچیچ به گلر شماره یک تبدیل شده بود در همان ۲۷ دقیقه توانست دو بار دروازه ایران را از گل خوردن نجات دهد تا نشان دهد همچنان هیجان ماندن در کنار تور دروازه ایران را دارد.

حالا عابدزاده در رقابتی نفس‌گیر با رقیبانی همچون سید حسین حسینی و پیام نیازمند قرار دارد تا شاید بتواند در غیاب بیرانوند مقابل سنگال در دروازه بایستد.

فرصت طلایی برای امیر عابدزاده در تقابل با شیرهای آفریقا

دیدار با شیرهای ترانگا که در قاره آفریقا بهترین مهاجمان را همچون «سادیو مانه» دارند می‌تواند چالش بزرگ برای عابدزاده باشد. فرصتی طلایی برای پسری که شاید دنبال تکرار رؤیای پدر از جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باشد.

امیر که دیگر از زیر سایه احمدرضا عابدزاده خارج شده است حالا بهترین زمان را برای اثبات خود به کی روش در اختیار دارد تا شاید این بار شماره یک تیم ملی را در جدال با انگلیس، آمریکا و ولز بر تن کند.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۸ امروز سه شنبه با سنگال بازی می‌کند تا آخرین دیدار در اردوی اروپایی ملی پوشان باشد.


11697622
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است