استانی 18:47 - 07 تیر 1395
به علت بارش های مناسب بهاری امسال در شهرستان نهاوند بعد از 50 سال تالاب زیبای روستای وراینه در ارتفاعات 1500 متری کوهستان گرین نهاوند،روست ارتفاعات زیبای کوه آلپ در فرانسه را برای گردشگران احیامی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جو ان از همدان؛این تالاب بسیار زیبا که این روزها در گرمای تابستان در یک  کیلومتری  نرسیده  به  سراب  گاماسیاب از سمت روستای وراینه در کنار جاده ای خاکی توسط اهالی روستای وراینه به گردشگران معرفی شد تبدیل به محل تفریح و قایق سواری شده است.


تالابی  که بعد از نیم قرن احیا شد + تصاویر


این مکان که در ارتفاعات گرین و طبیعتی بکر قرار دارد یاداور ارتفاعات کوه آلپ در فرانسه برای مسافران و گردشگران است به طوری که عده ای قایق های بادی را بر روی آب انداخت و لحضاتی قایق سواری می کنند.


تالابی  که بعد از نیم قرن احیا شد + تصاویر


به گفته بزرگان محلی و اهالی روستای وراینه  نهاوند زنده شدن این تالاب نزدیک به 5دهه است که اتفاق می افتد وکسانی که قصد ورود به این محل را دارند باید از آوردن و ریختن آشغال در این مکان بکر خود داری کنند.


تالابی  که بعد از نیم قرن احیا شد + تصاویر




لازم به یاد آوری است: منطقه ملی  گردشگری گاماسیاب و روستای وراینه به علت وجود سراب و چشمه ساران زیبا و رودخانه دائمی گاماسیاب و کوهستان و جنگل های زیبایش یاد آوری کوه های آلپ در فرانسه است که سالانه هزاران گردشگر را جلب می کند.


انتهای پیام/س

7993544
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است