استانی 20:48 - 28 مهر 1397

استوکس دیر به ما ملحق شد/ در مورد حریف حرفی نمی زنم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقوی امشب پس از شکست تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بابت این پیروزی به تیم حریف تبریک می‌گویم. 

وی افزود: ما در این بازی چندین موقعیت بسیار خوب ایجاد کردیم ولی نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. این قانون فوتبال است که اگر گل نزنی گل می خوری و این اتفاق برای تیم ما رخ داد. 

تقوی تصریح کرد: بازیکنان ما در این بازی تمام تلاش خود را کردند و اگر مشکلی فنی در این بازی به وجود آمد قطعا به گردن من است. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص بازی ندادن به استوکس مهاجم تیمش به صورت ثابت در این بازی نیز گفت: استوکس یک مشکل اداری داشت و مجبور شد بسیار دیر به تیم ما ملحق شود برای همین او برای حضور ثابت در ترکیب تیم از آمادگی کافی برخوردار نبود. 

تقوی در خصوص انجام این بازی بدون حضور تماشاگران به علت محرومیت عنوان کرد: با برگزاری مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگران مخالف هستم. 

وی در مورد سئوالی در خصوص تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت: در مورد تیم حریف حرفی نمی زنم. 

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران عصر امروز تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی نفت آبادان با نتیجه دو بر یک به پایان رسید. 


9948724
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است