استانی 21:09 - 29 مرداد 1396
در گفتگو با مهر مطرح شد؛
شهریار- مدیر عامل بیمارستان دولتی امام خمینی(ره) گفت: برای تکمیل ساختمان این بیمارستان حدود ۴۰ میلیارد تومان منابع مالی دیگر نیاز داریم.

نیاز به ۴۰ میلیارد اعتبار برای تکمیل بیمارستان امام خمینی شهریار

سید امیر سمایی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) با اهدای ۹ هکتار زمین توسط خیرین بیش از ۳ دهه پیش پایه گذاری شد، متاسفانه علی رغم رشد جمعیت شهرستان شهریار و نیاز شدید این شهرستان، عملیات اجرایی این بیمارستان متوقف شده بود، اما نهایتا در اسفند ۹۴ با توجه فرماندار شهریار، عزم برای ساخت بیمارستان جدی شده است.

وی افزود: ۴۰ نفر از معتمدین محل انتخاب شدند و به وسیله این ۴۰ نفر هیات مدیره ایجاد شده و به طور رسمی در اسفند ماه ۹۴ کار این بیمارستان کلید زده شد، در حال حاضر مراحل سفت کاری بیش از ۴۰ هزار متر مربع از ساختمان بیمارستان انجام شده است، نازک کاری نیز در حال انجام است، اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط دولت و ۱۴ میلیارد تومان کمک های مردمی از سال ۹۴ در اختیار ما قرار داشته و پیشرفت خوبی داشته ایم.

مدیر عامل بیمارستان دولتی امام خمینی(ره) با بیان هدف مراسم گلریزان، با حضور وزیر بهداشت و نایب رییس مجلس گفت: هدف از این مراسم، آگاهی خیرین از میزان پیشرفت عملیات اجرایی بیمارستان است و نیز مسئولین حوزه سلامت از نزدیک نیاز شهرستان شهریار را ببینند، هر تخت بیمارستانی برای ۵۰۰ نفر و یا در کمترین حالت ۷۰۰ نفر است، اما اگر ما برای هر ۷۰۰  نفر هم یک تخت در شهرستان شهریار حساب کنیم باید نزدیک به ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی داشته باشیم، می بینیم که شهریار ۶۵ درصد از استانداردهای تخت به دور است.

وی افزود: مسیر شهرستان شهریار تا تهران طولانی و حمل و نقل بسیار مشکل و هزینه بر است، مردم شهرستان شهریار نیز همواره پای نظام بوده اند، رییس جمهور نیز در سفر به شهریار وعده تکمیل این بیمارستان را داد، حال از رییس جمهور می خواهیم در دولت دوازدهم، به وعده خود عمل کند تا ما بتوانیم با زمان بندی که داریم، در صورت تامین منابع مالی در سال ۹۷ به بهره برداری برسانیم.

سمایی گفت: برای تکمیل ساختمان این بیمارستان حدود ۴۰ میلیارد تومان منابع مالی دیگر نیاز داریم، با توجه به گذشت ۲۷ سال از زمان کلنگ زنی عملیات اجرایی این بیمارستان، نیاز شدید به تزریق اعتبار و تکمیل ساختمان بیمارستان وجود دارد.

وی افزود: تجهیز این بیمارستان نیز ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داردف که وزیر بهداشت قول تجهیز را داده است، اما ساخت بیمارستان را دانشگاه و نیز خیرین باید انجام دهند، در این ۳۰۰ نفر از خیرین و نمایندگان ادواری دوره های گذشته و فرمانداران ادواری هستند.


9378134
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است