فرهنگی‌هنری 11:19 - 06 خرداد 1394
به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس شورای کتاب کودک‌، کتابخانه تحقیقاتی این شورا مجموعه آثار منتشرشده از سال‌ 1342 تا 1389 را در قالب لوح‌های فشرده به فروش می‌رساند.

فروش نسخه‌های الکترونیکی شورای کتاب کودک

به گزارش خبرنگار ایسنا، کتابخانه شورای کتاب کودک آثار انتشارات شورا را که از سال‌ 1342 تا 1389 در قالب ماهنامه‌، فصلنامه‌، ویژه‌نامه‌ و کتاب‌شناسی توصیفی و تحلیلی منتشر شده به فروش می‌رساند.

سمیرا ملکوتی کتابدار شورای کتاب کودک در این‌باره گفت: در این کتابخانه فهرست کتاب‌های مناسب در قالب کتاب‌شناسی تا سال 87 به صورت چاپی و از سال 88 تا 90 در قالب سی‌دی‌، جمع‌آوری شده است. این سی‌دی‌ها که مشتمل بر کتاب‌های مناسب و ویژه از دید شوراست‌، به تقسیم‌بندی کتاب‌های مناسب و ویژه در گروه های شورایی که مشتمل بر شعر‌، ادبیات کهن‌، داستان و غیره است اختصاص دارد.

به گفته او، کتاب‌های مناسب سال‌های 91 تا 92 به زودی در قالب سی‌دی منتشر خواهند شد.

کتاب‌شناسی‌های منتشرشده‌ چاپی شورا به صورت توصیفی و تحلیلی بوده‌اند و سی دی هایی که در این زمینه منتشر شده‌ اغلب به صورت توصیفی هستند یعنی شامل اطلاعات صوری و کلیدواژه‌ها هستند.

شورای کتاب کودک در اقدام جدیدی با تصویربرداری از برخی منابع خود در قالب ماهنامه، فصلنامه‌، ویژه‌نامه و کتاب‌شناسی اقدام به تولید پنج لوح فشرده کرده و این مجموعه را به مبلغ 50 هزار تومان به فروش می‌رساند.

هر لوح شامل اطلاعات 10 سال و به مبلغ 12 هزار تومان است.

انتهای پیام


6453219
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است