استانی 15:45 - 15 مهر 1401

جمهوری اسلامی ایران در زمینه تأمین امنیت خودکفا است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آستارا ضمن تبریک فرارسیدن نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) به بیان مفهوم امامت و نقش امامت در جامعه پرداخت.

وی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص اوصاف و ویژگی‌های امام زمان (عج) اهمیت امامت ایشان را از آن جهت که تکمیل کننده رسالت و هدف انبیای الهی و جانشینان ایشان در برقراری عدل و عدالت و ریشه کن کردن ظلم و ستم در جهان خواهد بود خاص و ویژه دانست.

امام جمعه آستارا در ادامه به تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه‌های نظامی و انتظامی پرداخت و با بیان اینکه سخنان رهبری بسیار امید بخش و بر هم زننده نقشه‌های شوم دشمنان بود، افزود: وجود فقهای شیعه در عصر غیبت پناهگاه فکری و اعتقادی مردم است.

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اهمیت امنیت در هر کشور و حکومتی گفت: تعبیر زیبای رهبری به عنوان امنیت درون زا یعنی ما امنیت را از کسی درخواست و تمنا نمی‌کنیم و خودمان در زمینه امنیت خودکفا هستیم و حتی توانسته‌ایم امنیت منطقه و کشورهای همسایه را نیز تأمین کنیم.

وی همچنین افزود: دشمن علاوه بر ضدیت با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با کشور ایران نیز دشمنی دارد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند دشمن نمی‌خواهد ایران قوی را ببیند و شاهد پیشرفت‌های مردم ما باشد، لذا از هر کاری برای دشمنی با ایران کوتاهی نمی‌کند.

امام جمعه آستارا در ادامه با تأکید بر ضرورت مطالعات دقیق در ریشه یابی و علت اغتشاشات اظهار داشت: وقتی حوادث اخیر را بررسی می‌کنیم به خوبی در می‌یابیم که دشمن چون در عرصه اعتراضات مدنی حرفی برای گفتن و پشتوانه فکری و منطقی ندارد، لذا کار را به اغتشاش و آشوب خیابانی می‌کشاند.


11704521
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است