استانی 17:45 - 07 مهر 1399

وجود برنامه ریزی برای حل مشکلات شهری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از آتش نشانان فومن با اشاره به سختی و حساسیت کار آتش نشانان، اظهار کرد: قطعاً نبود آتش نشانان در حوادث خسران زیادی به شهرستان فومن تحمیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان با حضور در حوادث مجاهدت می‌کنند، افزود: آتش نشانان اگر به کار خود عشق نورزند قطعاً بازخورد منفی آن در سطح جامعه قابل مشاهده است.

محسنی در ادامه به چهل سالگی دفاع مقدس اشاره و با تاکید بر اینکه شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس امنیت و آرامش ملی را برای ما به ارمغان آورند، گفت: شهدای آتش نشان نیز امنیت اجتماعی را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه در بحث مدیریت شهری، شهردار و مجموعه شورای شهر فومن به عنوان پارلمان محلی باید در کنار هم باشند، تصریح کرد: فومن ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید برای توسعه، رونق اقتصادی و درآمد زایی از آن بهره برد تا پرسنل شهرداری دغدغه حقوق نداشته باشند.

فرماندار فومن به تخصیص اعتبار به شهرداری این شهر اشاره، تصریح کرد: در سطح مشکلات وجود دارد که شورا و شهرداری باید با همدلی و همکاری این مشکلات را برطرف کنند.

وی با تأکید بر اینکه تصمیمات شورای شهر باید با تفکر و اندیشه و بر اساس برنامه اتخاذ شود، افزود: با برنامه ریزی می‌توانیم شهر را مدیریت کنیم.


10738758
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است