استانی 19:23 - 03 آبان 1393
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، هدف اصلی پدافند غیرعامل را درست انجام گرفتن کارها و کاهش هزینه‌ها و مشکلات عنوان کرد.

پدافند غیرعامل به دنبال کاهش هزینه‌ها و مشکلات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان در دفتر خود که هم‌زمان با هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، با اشاره به اهمیت عمل کردن به اهداف و قوانین در کارها اظهار کرد: با شعار دادن دردی درمان نمی‌شود و شعار به تنهایی فایده‌ای ندارد و باید وارد عمل شد تا بتوان نتیجه مطلوب را کسب کرد.

وی متذکر شد: افرادی با‌ید وارد کار شوند که تعیین صلاحیت شده باشند و چیزی که مهم بوده، این است که این افراد با مسئولیت خود به خوبی آشنا باشند و بتوانند از پس آن برآیند و کارها را به نحو احسن پیش ببرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: این افراد باید در کار خود جدی باشند؛ در صورت حضور در محل کارشان فعال بوده، ابتکار عمل داشته باشند و بتوانند به همه امور رسیدگی کنند.

شاهچراغی در مورد نحوه برگزاری جلسات پدافند غیرعامل، بیان کرد: الزامی نیست که جلسات در جمع محدود ستاد تشکیل شود، بلکه گاهی باید از افرادی که می‌توانند کمک کنند، استفاده کرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه اگر کارها بر اساس مشورت انجام گیرد موفق خواهیم شد و پشیمانی در پیش نداریم، گفت: اگر قرار است کار جدید، متنوع و تاثیرگذاری انجام گیرد، باید از افرادی که می‌توانند در این امور کمک کنند و نظرات مثبتی ارائه دهند، دعوت و از نظرات و مشورت‌های آن‌ها استفاده شود.

وی ضمن بیان اینکه تشکیل این جلسات باید پیوستگی داشته باشد، گفت: مسائل داخلی و خارجی هر دو از امور مهمی هستند که باید راجع‌ به آن‌ها در این جلسات بحث و گفت‌وگو و بهترین تصمیم اتخاذ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان همچنین متذکر شد: کار پدافند غیرعامل به کار اطلاعات نزدیک و شبیه است؛ ولی از طرفی مسائلی مانند امور طبیعی و سیاسی نیز باید پدافند شود و کار وسیعی نیز در این ارتباط صورت گیرد.

شاهچراغی علاوه بر اینکه بر پیوستگی جلسات شورای پدافند غیرعامل استان سمنان تاکید داشت، گفت: در این جلسات، باید حضور و غیاب انجام و حضور افراد بررسی شود و برای غیبتشان نیز بازخواست شوند؛ زیرا به دلیل اهمیت جلسات پدافند غیرعامل، حضور افراد و مسئولان در آن باید الزامی باشد.

وی ضمن قدردانی از مسئولان پدافند غیرعامل استان سمنان و اهمیت و دامنه وسیع فعالیت‌های این مجموعه گفت: پدافند غیرعامل اگر کارش از اطلاعات بیشتر نباشد، کمتر هم نیست و بخش نظامی را نیز دربرمی‌گیرد؛ پدافند غیرعامل در همه مسائل کشور از جمله امور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز دامنه وسیعی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در پایان هدف پدافند غیرعامل را درست انجام گرفتن کارها و کاهش هزینه‌ها و مشکلات دانست و گفت: یکی از اتفاق‌های مهم و برنامه‌های پدافند غیرعامل، نقش داشتن آن در همه فعالیت‌های توسعه در استان و اجرایی کردن قوانین است.


5037630
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است