سیاسی 18:18 - 26 آذر 1397
در جلسه تکریم و معارفه استاندار تهران
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد هماهنگی میان مسئولین استانی با دولت و مجلس برای حل مشکلات تهران گفت: مجمع نمایندگان تهران فرصتی مناسب است برای حل مشکلات تهران.

عارف: باید برای توسعه متوازن تهران گام‌های موثری برداشت

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در جلسه تکریم و معارفه استاندار تهران گفت: خوشحالم که افتخار حضور در شورای اداری استان تهران را پیدا کرده‌ام و از همه زحمات و تلاش‌های مسئولین استان تهران قدردانی می‌کنم. باید از هیات دولت نیز برای انتخاب فردی پر تلاش و زحمتکش به عنوان استاندار تهران قدردانی کنم. من ویژگی‌های ارزشمندی در این مدیر ارشد سراغ دارم. اخلاق مداری، صبر، تعهد و پایبندی به اصول و ارزش‌ها همراه با تعامل بسیار خوب از ویژگی‌های آقای محسنی بندپی است. ایشان با صبر و آرامش و متانت خاصی که موجب شده کارنامه‌ای درخشان و موفق در همه مسئولیت‌هایی که داشته‌اند بر جای بگذارند امیدوارم در استانداری تهران نیز موفق باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بی حاشیه بودن مقیمی، استاندار سابق تهران گفت: آقای مقیمی پرتلاش و بی حاشیه جزو نادر مدیران کشور هستند که حقیقتا بی حاشیه بودند. در مجلس قانونی تصویب شد که می‌توان آن را جزو دستاوردهای ارزشمند جامعه خواند. امیدواریم آثار مثبت آن که با جایگزین شدن جوانان همراه خواهد بود موجب نشاط و شادابی بیشتر که نیاز سیستم اداری کشور است شود. قطعا باید همگی به قانون تمکین کنیم که اجرای این قانون هزینه ایجاد نشاط و شادابی در سیستم اداری کشور است.

وی تاکید کرد: از همراهی و تلاش‌های‌ آقای مقیمی قدردانی می‌کنم. ایشان با تلاش‌های خود موجب تحقق اهداف بزرگی در استان تهران شده‌اند.

عارف خطاب به بندپی به عنوان استاندار تهران نیز گفت: تهران فقط شهر تهران نیست و شهر تهران نیز فقط محور انقلاب به بالا نیست. باید به این موضوع توجه کرد و برای توسعه متوازن گام‌های موثری برداشت. امروز شاخص فرسودگی مدارس استان تهران در وضعیت بدی قرار دارد. 35 تا 40 درصد کلاس‌های درس نیازمند نوسازی هستند. جلسات بسیاری با استانداران قبلی در جهت حل مشکلات چالش‌ها برگزار شد که امیدواریم با همکاری و تعامل بتوانیم روند حل مشکلات را ادامه دهیم. باید در جهت تقویت مدیریت استان بحران آب حمل و نقل عمومی و حل معضل ترافیک، آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری برداشته شود. امروز مسائل اجتماعی تهران نگران کننده است و این موضوعات باید در دستور کار قرار گیرند و مجلس نیز در این مسیر همکاری‌های لازم را خواهد داشت و آماده همکاری است.

وی تاکید کرد: مجمع نمایندگان تهران فرصتی است برای حل مشکلات تهران، جلسات مکرری با استانداران و شهرداران سابق تهران داشته‌ایم و این جلسات را ادامه خواهیم داد تا برای حل مشکلات تهران به صورت هماهنگ حرکت کنیم.

انتهای پیام


10002735
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس گفت: ما رویکرد اقتصادی‌مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی تصریح کرد: این سرکوب به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  امیر سرتیپ آشتیانی به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به قزاقستان سفر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست معاونان وزرای امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه بریکس با حضور علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران در مسکو آغاز به کار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی گفت: ایران به دنبال گسترش جنگ نیست، لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است