استانی 01:19 - 31 خرداد 1397

دولت ۵۰ هزارمیلیارد تومان به بخش تولید و اشتغال تخصیص داده است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رحمانی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید در اردبیل اضافه کرد: علاوه بر این ۱.۵ میلیارد دلار نیز با عنایت رهبری و مجلس به این بخش تخصیص یافته تا شاهد رونق تولید و توسعه اشتغال در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه این منابع در دسترس استان ها قرار می گیرد و برای بهره وری بیشتر باید تخصیص آنها درست صورت گیرد، ادامه داد: اگر این تسهیلات به طرح ها و واحدهای غیراصولی و غیرضروری پرداخت شود بی شک در سال های آینده با تعطیلی واحدهای تولیدی بیشتری مواجه خواهیم شد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه باید در پرداخت این تسهیلات زنجیره های تولید در مناطق رعایت شود، یادآور شد: بایستی واحدهای تولیدی مکمل و تکمیل کننده برای بازدهی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ضعف برخی استان ها از جمله استان اردبیل در حوزه صنعت متذکر شد: برای تقویت اینگونه استان ها حوزه پیگیری ویژه در وزارت صنعت راه اندازی شده تا مشکلات موجود پیگیری شود، امیدواریم با شناسایی موانع و رفع آن اقدامات مطلوبی در این استان ها صورت گیرد.

رحمانی در عین بر لزوم پیگیری و اقدام مدیران، نمایندگان و مسئولان استانی در این خصوص تاکید کرد و بیان داشت: باید از بخش تولید و اشتغال حمایت شود، از طرفی باید استانداران و مدیران استانی نیز پیگیر مشکلات مرتبط با تولید در استان خود باشند و موانع موجود را بررسی و رفع کنند.

وی با تاکید بر اینکه بانک های عامل نیز باید در این زمینه و با پرداخت تسهیلات به رفع مشکلات کمک کنند، یادآور شد: نباید واحدهای تولیدی تعطیل باشند، باید هر کمک و حمایتی از سوی بانک ها و مدیران و مسئولان استانی برمی آید در راستای تداوم فعالیت واحدهای تولیدی صورت دهند.


9817114
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است