گوناگون 11:52 - 29 مهر 1399
حتما شما هم شنیده‌اید که می‌گویند باید کار را به کاردان سپرد.

آموزش رباتیک را به روبویونیک بسپارید

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روبویونیک، در مورد آموزش این ادعا پر رنگ‌تر می‌شود، آموزش صحیح می‌تواند استعدادها را شکوفا کند و علاقه‌مندی افراد را عمیق‌تر کند.

به طور خاص آموزش به کودکان و نوجوانان علاوه‌بر شیرینی چالش‌های ویژه خود را نیز دارد، برای مثال شکل آموزش باید جذاب و ترغیب کننده باشد تا اشتیاق نوجوان حفظ شود.

در این مطلب قصد داریم شما را با روبویونیک، مرجع آموزش رباتیک مختص به کودکان و نوجوانان آشنا کنیم.

رباتیک یکی از مباحث داغ این روزهای دنیای تکنولوژی و فناوری است، برهمین اساس تعداد کثیری از دانش‌آموزان به این حوزه علاقه‌مند شده‌اند و حتی عده‌ای فراتر از علاقه، آینده شغلی خود را در گرو مباحث مرتبط با رباتیک می‌بینند.

پرسش مهم این است چگونه می‌توان این علاقه‌مندی‌ها و استعدادها را به به بهترین شکل به سمت قله‌های موفقیت هدایت کرد؟ در پاسخ به این سوال تحقیقات مختلفی را به سرانجام رساندیم و فاکتورهای کلیدی زیر را بررسی کردیم تا بتوانیم بهترین مرجع یادگیری رباتیک را شناسایی کنیم:

. آِیا مجموعه دارای مربیان متخصص است؟

. آیا مجموعه علاوه‌بر آموزش عرضه‌کننده محصولات رباتیک است؟

. آیا ارتباط مستمری با دانش‌پذیران برقرار است؟

. هزینه آموزش‌ها باتوجه به شرایط اقتصادی مناسب است؟

. آموزش‌ها پشتیبانی دارد؟

. آموزش ارائه شده از نظر محتوایی در شکل‌های مختلفی ارائه می‌شود؟

. نظر شرکت‌کنندگان قبلی درباره آموزش ارائه شده چیست؟

. سابقه و کارنامه مجموعه در امور رباتیک به چه شکل است؟

پس از آن که سوالات فوق را تهیه کردیم، به تحقیق و جستجو پرداختیم و با مجموعه روبویونیک آشنا شدیم. مجموعه روبویونیک وابسته به شرکت رباتیک آروند سال‌هاست در امر رباتیک پیشتاز است.

کیوان قاسمی به همراه نغمه عامریان دو مهندس کارآفرین هستند که هسته اصلی روبویونیک را با هدف آموزش رباتیک به کودکان و نوجوانان شکل دادند. روبویونیک انواع دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری را برگزار می‌کند و نکته جالب توجه آن است که محصولات مورد استفاده در دوره‌های آموزشی کاملا متعلق به مجموعه روبویونیک است.

در واقع روبویونیک در کنار ارائه آموزش‌ها با هدف مهارت افزایی نوجوانان، بخش فروشگاهی خود را نیز برای علاقه‌مندان آماده کرده تا افراد بتوانند با رباتیک، این سرگرمی علمی اوقات خوشی را سپری کنند.

روبویونیک با تکیه بر کیفیت محصولات، پشتیبانی کامل و قیمت بسیار مناسب توانسته محبوبیت زیادی بین خانواده‌های ایرانی کسب کند. تنوع کالایی روبویونیک سبب شده تا خانواده‌ها بتوانند متناسب با سن فرزند خود بهترین قطعات رباتیک را تهیه کنند و به هیچ وجه دغدغه قیمت نداشته باشند.

وبسایت روبویونیک دارای اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی) است وامنیت پرداخت شما تضمین شده است. پیشنهاد ما این است که قبل از تهیه بسته آموزشی با کارشناسان روبویونیک در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آن‌ها برای آموزش رباتیک فرزند خود بهره ببرید.

امروزه نوجوانان ساعات زیادی از روز را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند، شبکه‌های اجتماعی حتما مهم است و در صورتی که به شکل درست استفاده شود حتما مفید خواهد بود، اما یک ایده عالی این است که بخشی از زمان صرف شده در شبکه‌های اجتماعی را به آموزش اختصاص دهیم.

در این قسمت چالش مهمی وجود دارد و آن عدم جذابیت کافی مباحث علمی برای نوجوانان است. در واقع محتوای آموزشی وعلمی باید با شکل جداب به نوجوان ارائه شود.

در همین راستا رباتیک یک تفریح سراسر یادگیری است که جذابیت آن برای نوجوانان بسیار بالاست، زمانی که فرزند شما یک ربات فوتبالیست را با دستان خود می‌سازد یا وقتی پیچ ربات مسیریاب را محکم می‌کند، مباحث علمی در لایه‌های عمیق‌تری از ذهن او نقش خواهد بست.

این ماجراجویی می‌تواند تا مسیر شغلی ادامه‌دار باشد و نوجوان را به سمت مهندسی برق، مهندسی مکانیک و مهندسی کامپیوتر هدایت کند. در صورتی که فرد از کودکی با علایق خود آشنا شود و بذر استعداد او آبیاری شود، از نظر مهارت و تحصیلات به مراتب بالایی خواهد رسید و جای تعجبی ندارد که با آرامش خاطر و اعتماد به نفس بالایی وارد بازار کار خواهد شد.

آموزش رباتیک به کودکان شکلی از مسئولیت اجتماعی نیز هست، اگر قصد داریم تا در لبه تکنولوژی حرکت کنیم، لازم است تا ارتباط مستمری با شاخه‌هایی از فناوری مانند هوش مصنوعی، رباتیک، علم داده، نانو و... داشته باشیم. امروزه سرعت تحول و پیشرفت علم بسیار بالا رفته است و ما برای اینکه بتوانیم سهمی از آینده داشته باشیم باید آموزش را جدی بگیریم.

روبویونیک یک فرصت درآمدزایی با شرایط استثنایی را برای واجدین شرایط تعریف کرده، تا با اخذ نمایندگی روبویونیک سهم مهمی در یادگیری و عرضه محصولات رباتیک به نوجوانان داشته باشند.

جزئیات این فرصت عالی را می‌توانید در « نمایندگی روبویونیک » بخوانید. نمایندگی در فروش می‌تواند شغل اصلی یا شغل دوم شما به شکل پاره‌وقت باشد و متناسب با ایده‌های شما در بازاریابی برای شما سودآوری داشته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی


10772035
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است