استانی 14:59 - 26 مرداد 1397

برخورد قانونی و انقلابی با مسببین بحران اقتصادی کشور انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مسیر پیشرفت را طی می‌کند و دشمنان نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آمریکا نمی‌تواند جنگی بر ما تحمیل کند بیان کرد: نیروهای نظام و انتظامی و قوای مختلف و نیروهای مردمی دارای توانمندی بسیار بالایی هستند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر غیرقابل مذاکره بودن آمریکایی‌ها تاکید کرده است، ادامه داد: هر کسی که موضوع مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کند، خائن به کشور بوده و در خط ولایت نیست.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها باعث می‌شود تا شاهد تاثیراتی در جامعه باشیم، اضافه کرد: مسئولان باید مدیریت مناسبی در بازار داشته باشند و برای مقابله با مشکلات اقتصادی به صورت ویژه وارد عمل شوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بحران‌های اقتصادی در کشور نتیجه بی‌تدبیری برخی از مسئولان است، خواستار برخورد قانونی و انقلابی با مسئولانی شد که کشور را دچار بحران کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا ممنوع است و هیچ‌گاه مذاکره نخواهیم کرد، افزود: تاریخ آمریکا ثابت کرده است که آنها هیچگاه به تعهدات خود وفادار نیستند و زیر تعهدات خود می‌زنند.

خطیب جمعه بوشهر ادعای آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران و پایبند نبودن آنها به تعهدات قبلی را تناقض آشکار خواند و گفت: آمریکا همیشه به دنبال جنگ فرهنگی و تهاجمات اقتصادی و سیاسی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در کنار جمعیت کم این استان،‌ خواستار تلاش همه مسئولان برای ایجاد رفاه و آسایش در استان و رفع مشکلات اقتصادی و جلوگیری از گرانی در سطح استان شد.


9877075
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است