استانی 17:30 - 05 بهمن 1393
در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از برگزاری 250 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در این استان طی دهه فجر امسال خبر داد.

برگزاری 250 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی  در خراسان‌جنوبی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بهرام عزیززاده‌مقدم بعد از ظهر امروز در جلسه سامان‌دهی امور جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر ما به دنبال ساختن ایرانی آزاد هستیم باید ابتدا مسائل و مشکلات جوانان را حل کنیم.

وی تصریح کرد: رسیدگی به حوزه جوانان از عهده سازمان ورزش و جوانان ساخته نیست و باید همه دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات اشتغال جوانان دست به دست هم دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه طبق ماده 41 قانون برنامه پنجم توسعه، هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی برای حل مسائل جوانان ضروری است، یادآور شد: همه باید تلاش کنند تا مدیریت و منابع خود را با تعامل و همکاری در امور مربوط به جوانان هزینه کنند.

عزیززاده مقدم از برگزاری 250 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی طی دهه فجر امسال در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این دهه جشنواره ازدواج و تجلیل از خادمان و حامیان امر ازدواج در استان برگزار می‌شود.

وی، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی مادر و دختر، جنگ شادی توسط ورزشکاران هیئت ورزشی در تمامی شهرستان‌ها، یادواره ورزشکاران شهید و جشنواره عکس یاد یار با موضوع جوانان را از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در این دهه عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امروز جوانان ما به محیط‌های نشاط و شادابی نیاز دارند، یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی باید با یکدیگر همکاری کنند تا این فضا در استان ایجاد و از انحطاط جوانان جلوگیری شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این جلسه خشم، اعتیاد و طلاق را از مشکلات اساسی جوانان در جامعه امروز برشمرد و افزود: این مشکلات جزء معضل‌های اساسی کشور در حوزه جوانان مطرح شده است.

مریم مهرور با بیان اینکه موضوع اعتیاد و طلاق جزء اولویت‌ها و مشکلات اساسی خراسان جنوبی هستند، از همه دستگاه‌ها خواست تا در راستای حل این مسائل برنامه‌ها و طرح‌های پژوهشی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین نیاز است تا دستگاه‌ها در برگزاری کارگاه‌های آموزشی با این اداره کل همکاری کنند تا مهارت نه گفتن در جوانان فرهنگ‌سازی شود.


5698876
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است